czwartek, 23 kwietnia 2015

It's time to stop, although for moment


Dawno mnie tu nie było, tak wiem. A teraz jak gdyby nigdy nic wracam z niczym, żeby się pożegnać. Tak wiem, większość z Was nie jest specjalnie zdziwiona tą informacją. Nie dziwię się. 
Te trzy lata z Fabryką, były... wspaniałe. Na dzień dzisiejszy FS ma 92.530 wyswietleń i 1705 komentarzy.Faktycznie mieliśmy swoje wzloty, upadki, ale byliśmy razem. Miło czytało mi się jakiekolwiek mejle od Was, wiadomości, komentarze. Dziękuję każdemu, kto przyczynił się do rozwoju Fabryki Szablonów, każdemu bez wyjątku. Dziękuję graficzkom, które postanowiły być ze mną i razem tworzyć szablony na tej stronie. Było mi cholernie miło. 
Pamiętam początki, sądziłam, że nigdy nie uzyskam takich rezultatów, takiej ilości zamówień, wejść. Zdarzało się, że nasze szablony były wyróżniane w przeglądach tygodniach. Nie wyobrażacie sobie, jak jest się wtedy z siebie dumnym. Zawsze chciałam, żeby do tej chwili nie doszło. Żebym nie musiala jej zawieszać. Tyle razy, ta strona, ja, miała swój upadek, a mimo wszystko się nie poddawałam. Teraz już nie mam odwrotu. Szablony nigdy nie były dla mnie czymś męczącym. Grafika-była, jest i będzie czymś co mnie fascynuje. Przyszło liceum, złośliwość rzeczy martwych, nowe problemy. Całkowicie zaniedbałam tą stronę i jest mi naprawdę przykro, że zawiodłam. Zwłaszcza tych ludzi, którzy tyle razy mnie wspierali. Jak to się mówi "wszystko ma swój początek i koniec". Wyjątkowo ciężko mi się to pisze. Może dlatego, że to przy tej stronie naprawdę "spełniałam" się jeśli mówimy o grafice. Nie chcecie juz tego czytać, smutne jakieś to, wiem.
Dlatego kończąc, nie zamykam Fabryki Szablonów, ja ją zawieszam, i wierzcie mi, gdy tylko poczuję się lepiej, wrócę. Ja i moja wena, która aktualnie ch*j wie gdzie jest. 

No więc... Cześć wszystkim.
Mam nadzieję, że nie zapomnicie o mnie szybko:)
Jeszcze raz, DZIĘKUJĘ ZA WSPANIAŁE TRZY LATA.
(sorka, za wulgaryzm)

1 komentarz:

  1. Wchodziłam tu prawie codziennie i cieszyłam swoje oczy tymi cudami które robiłyście. Widziałam jak zmienia się strona i to było cudowne.
    Szkoda że zawieszasz mam nadzieję że jeszcze wrócisz.
    Pozdrawiam
    http://kociepelko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń