niedziela, 28 grudnia 2014

Wracam! Naprawdę, porządnie wracam!

Wróciłam.
Nie wiem co napisać. 
Wiecie co? Szczerze, weszłam tutaj dzisiaj aby usunąć Fabrykę Szablonów, ale zobaczyłam ponad 40 komentarzy do zaakceptowania, nową stażystkę, tak, jakby ta strona żyła własnym życiem, bo tak też się działo na przestrzeni tych kilku miesięcy. Przepraszam Was ogromnie. Wróciłam i już nie zostawię. Fabryka zacznie poprawnie działać jakoś od Nowego Roku, ponieważ trochę tu się "kurzu" nazbierało i trzeba tu posprzątać! :)

6 komentarzy:

  1. Super <3. Przydałby się nowy główny ;). Mam nadzieję, że odżyje ta szabloniarnia, bo jest naprawdę świetna :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo super :D Naprawdę lubię jak ludzie wracają xD Dasz radę ! Zrób nowe otwarcie, szablon , może imprezę graficzną itd będę czekać :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę miło :))) Mam właśnie plan ożywić trochę, tylko laptopa odebrałam z naprawy i dowiedziałam się, że mojego skarbeczka PS6 usunęli, z resztą jak całą resztą. Więc no

      Usuń
  3. Super, że szabloniarnia wraca do życia ♥ nie mogę się doczekać pierwszej notki ^.*

    OdpowiedzUsuń