sobota, 19 lipca 2014

So hello

Witam! Cóż to moja pierwsza notka tutaj ale może się przedstawie ,tak więc jestem Flora i zostałam stażystką na tej szabloniarni, co bardzo mnie cieszy. Mam nadzieję ,że będą wam się podobać moje szablony i  będą one z notki na notkę coraz lepsze. Choć przynam ,że CSS idzie mi dość ciężko ;_;
Na dzisiaj przygotowałam dla was  4 szablony.





Szablony:







Takie info jakby się ktoś zastanawiał nad tym iż jest tam napis Choco Latte zamiast Flo Ra.
Po prostu to moje 2 konto google i zapomniałam ,że napisałam inaczej.

No to do następnej notki :)
Flo Ra

1 komentarz:

  1. No muszę przyznać, że potencjał to ty naprawdę masz. :)
    Sygnaturka jest po prostu boska! Nie mam się do czego praktycznie uczepić. Każdy detal dopracowany, modelka piękna. No, pozazdrościć takiego dzieła. :)
    Pierwszy szablon jest trochę dziwny. Nie zrozum mnie źle, nie mam zamiaru krytykować ciebie, ani nic, ale mówię tylko tak, by ci poradzić. No więc, co mi się tutaj nie za bardzo podoba? Modelka. Nie wiem czemu, ale jakoś nie współgra z tym wszystkim. Mam nadzieję, że się na mnie nie obrazisz za taką drobną "krytykę". ;)
    Drugim szablonem po prostu mnie powaliłaś! Jest cudowny! Mimo iż nie jestem fanką anime, to naprawdę, cały czas wlepiam gały w twoją pracę. Kłaniam się nisko przed tobą, Flo Ro :D
    Trzeci ma trochę niedopasowane tło do nagłówka, bądź to nagłówek jest niedopasowany do tła...
    Ostatni jest fajny. Chyba najlepszy pod względem CSS'a. :)

    OdpowiedzUsuń