czwartek, 12 czerwca 2014

[412-416] "Poukładaj mi sny"

(c)Insolatte
Po (prawie)przebytej czerwcowej chorobie, siedząc z kubkiem mrożonej herbaty  przybywam z nową notką. Ostatnie dni były istną katorgą podróżowanie między domem a szkołą by poprawić ostatnie oceny i niemożność wyduszenia z siebie słowa były dla mnie udręką. Ostatnie dni sprawiły także,że coraz częściej zastanawiam się co dalej ze sobą zrobić, w jakim kierunku pokierować się i chyba sprawia to zbliżająca się matura. Deklaracje już we wrześniu a ja nadal ni wiem nawet co mam zdawać i jakie przedmioty wybrać.
Dobra koniec tego gadania. Zapraszam.



Z tym szablonem miałam ogromny problem bo czytając zamówienie byłam zdecydowana co do wykonania go natomiast gdy zaczęłam dobierać zdjęcia Chachi okazało się że dziewczyna nie miała żadnego dużego zdjęcia. Więc juch chciałam zrezygnować z zamówienia,ale ciągle powstrzymywała mnie sympatii do tej dziewczyny i w końcu jest. Mam nadzieję,że się spodoba.

Miało być z przebłyskami innego koloru ale nie wiem czy to wystarczy.
Szablon poprawiany z poprzedniej notki. Ten jest w zupełnie innym stylu, mam nadzieję,że tym razem się spodoba.
Kolejny szablon minimalistyczny nie wiem czy na jak opowiadanie o wojnie nie jest za jasny. Najwyżej poprawię.
Szablon wolny z polską aktorką, ale z pewnością nie ostatni:). Nie mam pojęcie czemu twarz jest rozmazana.


21 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuje za wykonanie tak pięknego szablonu! <3 Chyba zamówię jeszcze jeden!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje! <3 idealny jest! *.* chociaż miniaturka mnie nie przekonała to po otworzeniu okazał się wspaniały. :3 dziękuje jeszcze raz. ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. O jakie śliczne kolorki <3 moje faworyty to 2 ostatnie szablony. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie letnie... Musi być zdecydowanie teraz więcej lata w szablonach:)

      Usuń
  4. Szablony są ok, ale mają wiele niedociągnięć. Ćwicz, ćwicz, ćwicz :***.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepraszam, że wrócę do tamtej dyskusji Orbitko, ale w moim drugim komentarzu jest zasugerowane, że weszłam w regulamin:
    - "A nie wiedziałam w czyjej podstronie skomentować, jest mi zupełnie obojętne kto to zrobi"
    a ta osoba ciągle mnie oskarżała o to, że tego nie zrobiłam. Na początku weszłam w podstronę Careline, a tam w ogóle nie ma miejsca na zostawienie komentarza, pustki. U Esme podobnie, na dodatek przeprosiny na czerwono. Nie kliknęłam tylko na podstronę Orbitki, bo myślałam, że to samo zastanę. Nie wiem czy masz wgląd do usuniętego przeze mnie pierwszego komentarza, ale naprawdę w nim przeprosiłam i nadal jest to aktualne, a usunęłam, bo po przeczytaniu odpowiedzi uznałam komentarz za niewłaściwy w tamtym miejscu, nie chciałam zaśmiecać, a nie że jestem "odważna" i "cool". I wcale mi przez myśl nie przeszło, że chcę pierwsza dostać szablon, nie mam najmniejszego pojęcia, po co te wszystkie obraźliwe słowa. Jestem zszokowana tą reakcją, nigdy czegoś takiego mnie nie spotkało, a mam kontakt z wieloma ludźmi, bo niemal codziennie udzielam się jako wolontariuszka i wspieram rodziny z nieuleczalnie chorymi dziećmi zwracające się o pomoc, ale nie tylko.

    Co do szablonów, ja gustuję w jasnych, wręcz białych z żywymi kolorami :) są dla mnie bardziej czytalne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahhahahahahahahhaha....przepraszam, ale hahahahhahahahah....hahahahahhahah (nie mogłam się powstrzymać)

      Usuń
    2. To słaba jesteś, jak nie mogłaś. Tak słaba jak jakiś żałosny troll.

      Usuń
  6. Szablon jest fantastyczny, o dokładnie taki mi chodziło :) Mam tylko problem z ustawieniem go na blogu, czy mogłabyś mi wytłumaczyć dokładnie jak go ustawić ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posłużę się tutaj wcześniej napisaną przeze mnie instrukcją na moim prywatnym blogu:(http://szablonovo.blogspot.com/p/instrukcja.html). Jeśli mimo to będzie problem napisz do mnie na maila lub gg (znajdziesz je na mojej podstronie w zakładce kontakt)

      Usuń
  7. Hej. Dziękuję, za szablon, domyślam się, że zrobienie go nie było łatwe. Wydaje mi się, że ciemniejszy wyglądałby lepiej, nie wiem, może wynika to z przyzwyczajenia do ciemniejszych barw. Cz poprawienie go byłoby dla ciebie dużym problemem? Jeśli tak, to nie chce zawracać ci głowy, bo pewnie masz mnóstwo zamówień. Jeśli nie, to bardzo bym prosiła o zmianę.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, to znowu ja (czyli Ala)… Przepraszam, że teraz dopiero komentuję, ale nie mogłam znaleźć czasu. Cały czas muszę coś w szkole poprawiać, a jak mam chwilę to lecę gdzieś z przyjaciółmi, a później jeszcze obowiązki. Więc, żeby nie przedłużać przybyłam tutaj, aby ocenić Twoje przecudowne szablony.
    Szablon 1, (z Chachi); jest naprawdę niezły. Widzę, że zastosowałaś się do moich rad, co bardzo mnie cieszy. Zdjęcia są świetnej jakości i wszystko wygląda naprawdę fajnie. Wszystko się ze sobą łączy i pasuję, tylko ten napis. Wydaję mi się trochę zbyt długi, ale to chyba zamówienie, a my nie odpowiadamy za treści. Więc podsumowując nagłówek jest ładny tylko trochę włosy dziewczyny nie dokładnie wymazane, ale widać dużą poprawę. Css jest dobry. Tak trzymaj!
    Szablon 2 (z Zayn’em); teraz może zacznę od css. Więc css jest trafiony w dziesiątkę. Wszystko pasuję, kolory świetnie dobrane. A co do grafiki to nie wiem co powiedzieć, ale nie mam jakichś zastrzeżeń. Nie mam się tu do czego przypić, więc chyba będę lecieć do następnego.
    Szablon 3 (z biżuterią) jest świetny. Tutaj polecą same pozytywne słowa. Naprawdę świetna robota. Sama bym go sobie wstawiła, ale nie mam konta i obecnie nie będę prowadzić żadnego bloga ;) Pięknie! Gratuluje!
    Szablon 4 (hmm….o wojnie) Hm…Jest całkiem dobry. Napisy są świetne i obrazki także. Czytałam to z 10 razy, bo naprawdę przemawia do człowieka. Świetnie! Nie wiem co po prostu powiedzieć, ale zaskakujesz mnie dziewczyno!!!
    Szablon 5 (z polską aktorką) …Hm… zdjęcia są dobrze powycinane, kolory dobrane, napis też porządku. Css to już w ogóle. Powiem tylko, że fantastyczna ta twoja notka i niesamowicie się spisałaś!!!

    Pozdrawiam ///Ala ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Orbitko! Jak widzisz po chyba miesiącu nieobecności wracam! Mam nadzieję, że nie zezłościsz się kiedy po tylu dniach nagle wrócę i będę ci wypominać co zrobiłaś źle. W kazdym razie chcę się znów poczuć szabloniarką więc to zrobię :D

    1. Ogólnie szablon jest dość ładny, chociaż (podobnie jak na innych szablonach) widać, że masz problem z wycinaniem postaci i wpasowywaniem ich do reszty szablonu. Natomiast cała reszta jest super, napis świetny, css też dobry ;)

    2. Wybacz, ale ten szablon nie przypadł mi do gustu. Postać chłopaka jest źle wycięta. Ogólnie szablon jest trochę..hmm...niegrzeczny :D Css bardzo ładny.

    3. Ogólnie wolę, kiedy tworzysz właśnie takie szablony :) Nie musisz w nich wycinać postaci i to właśnie sprawia, że są ładniejsze. Oczywiście css bardzo ładny, 'schludny', i ogólnie piękny, delikatny szablonik ;)

    4. Jak już wspominałam, te szablony bez wycinania są u Ciebie o wiele ładniejsze. Uwielbiam, kiedy umieszczasz nagłówki z boku, u ciebie wygląda to wspaniale. O css nie muszę mówić, bo w każdym szablonie jest ładny.

    5. Ten szablon pozytywnie mnie zaskoczył, ponieważ mimo, iż musiałaś wyciąć postacie, poradziłaś sobie z tym wprost doskonale ;) ładne połączenie nagłówka z tłem. Css tak jak zwykle :D

    Ogólnie rzecz biorąc, najgorszym szablonem okazał się szablon 2, najlepszym - 4. Jeszcze raz przepraszam, że tak nagle tu wpadam i krytykuję :D życzę powodzenia w dalszym tworzeniu i mam nadzieję, że moją kolejną notkę także zaszczycisz jakimś komentarzem :D

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie mam za złe konstruktywnej krytyki:)
      Dziękuję za Twój komentarz i całkowicie się z Tobą zgadzam,że od zawsze mam problem z wycinaniem postaci mam jednak nadzieję że kiedyś się tego nauczę:)

      Usuń