środa, 28 maja 2014

{400-404}Dzieci naszych lęków

(c) Yassmine

Po długiej przerwie przychodzę z 5 nowymi szablonami. Cała byłam pochłonięta przygotowywaniem do notki tematycznej "Na podstawie książek",która  pojawi się niebawem.Co do noki obecnej tak jak wspomniałam wcześniej wykonałam 5 szablonów  z czego 3 to zamówienia a 2 zostały wykonane z "Propozycji" o tematyce tanecznej.Mam bardziej że się spodobają :)


Szablon miał być minimalistyczny, ale chyba taki nie wyszedł:(. No trudno jeśli autorkom bloga się on nie spodoba to postaram się poprawić bo mam już inny pomysł na niego,ale oczekiwania prawdopodobnie będą długie ze względu na moją szkołę.

Ojej mój faworyt.Sama się nim zachwyciłam nagłówkiem kiedy już go skończyłam(a to się nieczęsto zdarza).
Do tego doszedł jeszcze css i chyba jest ok.
Pierwszy z propozycji wyszedł (mam nadzieję )tanecznie i minimalistycznie, przynajmniej takie było założenie.
Drugi wykonany z tej samej propozycji. W mojej wyobraźni wyglądał kompletnie inaczej,ale wyszedł tak. Tamten pomysł chyba zostanie na następny szablon.
Powstał w ostatniej chwili przed dodaniem notki. Jest to mój pierwszy szablon w takim kolorystycznym wydaniu.Mam nadzieję że zamawiającej się spodoba.



17 komentarzy:

  1. Ostatni szablon, moim zdaniem, jest zdecydowanie najlepszy. Nie tylko trafiłaś samą grafiką, ale także css'm ;) W drugim szablonie bardzo spodobała mi się kolorystyka. Nie wiem, ale z nią tak jakby wszystkie stocki pasowały do siebie ^^
    Pozdrawiam *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi właśnie ten drugi szablon podoba się najmniej i długo się zastanawiałam czy aby go dodać :)
      Dziękuję

      Usuń
  2. To tak, , bardzo dziękuję za wykonanie dla mnie tego szablonu, jest wspaniały! Bardzo podoba mi się kolorystyka i tzw. aura. Wszystko jest idealnie do siebie dopasowane i tym mnie bardzo urzekłaś i mimo pewnych problemów, jak już mówiłam, wykonałaś kawał dobrej roboty. <3
    Jeszcze raz dziękuję, dziękuję!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy przyjmujesz zamówienia?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko pięknie, tylko szkoda, że "zakupoholiczka" pisze się przez "H" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale dostałam od Ciebie parapetem w twarz:) Dzięki za spostrzegawczość.
      Ps. już poprawiłam błąd.

      Usuń
  5. Moim zdaniem, najlepszymi są 2 i 5! Coś mnie w nich urzekło. W ostatnim kolory i stocki idealnie do siebie pasują, a Niall i Harry to taka moja słabość *.* Gratuluję udanej notki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się te najbardziej podobają:)
      Dziękuję za miły komentarz:)

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje za wykonany przez Ciebie szablon. Jest on wspaniały. Po prostu się zakochałam *.* Kolory, układ i te zdjęcia! Omg *.* Uwielbiam Cię! <3
    PS. Mogłabyś mi ustawić ten szablon na blogu? Niezbyt umiem ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Oczywiście mogę go ustawić napisz do mnie na maila lub gg( znajdziesz je na mojej podstronie)

      Usuń
  8. mam pytanie.Czy mój szablon będzie zrobiony?

    OdpowiedzUsuń
  9. mam pytanie.Czy mój szablon będzie zrobiony?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa miałam pisać do Ciebie bo nie udało mi się niestety znaleźć odpowiednich zdjęć,ale wypadło mi z głowy. Przepraszam.

      Usuń
  10. Szablon jest naprawdę świetny, jednak czegoś nam w nim brak, coś jest w nim nie tak, jednak same nie wiemy co .. byłabym wdzięczna, gdybyś wykonała jeszcze jeden (taki), gdyż jak widzę masz już na niego nowy pomysł.

    OdpowiedzUsuń