piątek, 25 kwietnia 2014

{396 - 399 } Forever

Dziś się streszczę, wiem że nie lubicie jak się rozpisuję xD Więc najpierw Darmówki:
Blabla123


Jest według mnie udany. Jak pobierzecie szablon to na podglądzie ten kruczek w rogu bloga jest w innym miejscu niż powinien być. Nie przejmujcie się, to jakiś błąd przy robieniu screena ;)

No a teraz szybciutko zamówienie. Po pierwsze chciałabym Cię ogromnie przeprosić, Anna Herbetko że musiałaś tak długo czekać na swój szablon.W ramach rekompensaty w komentarzu możesz powiedzieć dokładnie, co ci się w nim nie podoba, a ja zmienię to szybciutko (nie martw się, tym razem naprawdę szybciutko). Mam nadzieję, że mi wybaczysz :) A oto szablon:

Usual Lifestyle Blog 

Na razie to wszystko, ponieważ chciałam szybko dodać notkę, żeby Anna nareszcie dostała swój szablon :) w następnej notce będzie więcej darmówek :)

NA RAZIE SZABLONÓW NIE ZAMAWIAMY, OD NASTĘPNEJ NOTKI ZAMÓWIENIA ZNÓW BĘDZIE MOŻNA SKŁADAĆ :)

2 komentarze:

  1. Pierwszy nagłówek jest śliczny. połączenie węża i ptaka mnie urzekło, jest bardzo pomysłowe. Szkoda, tylko że taki skromny css.
    Drugi jest bardzo skromny, ale ładny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ;)

      Drugi miał być raczej skromny, nie wiem czy nie przesadziłam z tą skromnością. No cóż, przekonamy się :D

      Usuń