czwartek, 27 marca 2014

{385-389 }A drop in the ocean

          


Po wspaniałej notce Belli przychodzę ja Orbitka :). Jestem nową stażystką zasilającą już i tak zacne grono tworzące na Fabryce Szablonów.  Możecie mnie kojarzyć z Mojego prywatnego bloga(blog). Jeżeli chcecie się czegoś więcej dowiedzieć to zapraszam na moją podstronę, która mam nadzieję,że  pojawi się już niebawem w zakładce "Załoga".No dobrze przejdźmy do szablonów dziś jest ich 5. Chyba najgorsze nie są, mam nadzieję,że dowiem się tego z Waszych komentarzy bo ciągle się uczę, a to ogromnie pomaga.








9 komentarzy:

  1. Śliczne są! Już czekam na Twoją podstronę,żeby złożyć zamówienie..;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :). Podstrona jest już właściwie gotowa tylko nie ma jej w linkach,więc zapraszam :)http://podstrona-orbitki.blogspot.com/

      Usuń
  2. Pobieram szablon. One Direction z factory Day 2. na http://dangerously-unsafe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Już od dawna chciałam skomentować tą notkę ale jakoś nie miałam czasu. No więc robię to teraz :)
    1. Szablon jest dobry. Kolory są odpowiednio dopasowane do siebie. Jednak nie wyróżnia się on niczym specjalnym. (co nie znaczy, że jest brzydki :)
    2. Css jest świetny! Pięknie to dopasowałaś do siebie :) Grafika też jest dość dobra ;)
    3. W tym szablonie w końcu mogę powiedzieć że grafika jest świetna! Wszystko ładnie ze sobą współgra, css jest świetny, z wyjątkiem tego menu z boku które niezbyt mi się podoba. Gratulacje ;)
    4. Śliczny napis! :D Co to za czcionka? Strasznie mi się spodobała. Wydaje mi się że literki w widżetach są trochę za małe, oprócz tego jest super :)
    5. Zakochałam się w tym szablonie. Jest niesamowity! Gratuluję! Świetnie zrobione :)

    Na koniec chciałam Ci życzyć szczęścia na stażu, żebyś została z nami na zawsze :) Szablony robisz piękne! Pozdrawiam, Esme <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię:)
      Co do czcionki nie mam pojęcia jakiej wtedy użyłam, a niestety skasowałam już wersje PSD, szukałam ale nie mogła mi wpaść w oczy jednakże przy wykonywaniu szablonów będę obserwowała gdzie ona może być i być może na nią wpadnę wtedy dam znać:)
      Też mam nadzieję, że zostanę na dłużej :)

      Usuń
  4. jak wygląda sprawa z zamówieniami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do regulaminu tam jest wszystko wyjaśnione.

      Usuń
  5. śliczne są. Mam nadzieje że dla mnie zrobisz. Zamówienie już założyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pobieram szablon 388 z Lily <3 Na http://it-is-not-i-killed-her.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń