piątek, 21 lutego 2014

{376} Pink and purple.

Witajcie!
Tu Zoe (dawniej Atena), jestem nowo przyjętą osobą na fs . Mam nadzieję, że moje szablony przypadną Wam to gustu.

szablon 376 by smilegirl1

Mój najlepszy szablon dotychczas, grafika już lepiej, cały czas ćwiczę. To małe kółeczko to podpis, 
zapominam zawsze o podpisie na nagłówku. Mam nadzieję, że się spodoba :)

To tyle ode mnie, nie umiem pisać długich zdań, wybaczcie proszę.
Przyjmę 1 zamówienie.
Cześć.
EDIT:
Wykonam dla: Kłamczucha Thriwall 
Postaram się wykonac do końca przyszłego tygodnia :)

6 komentarzy:

  1. Wiesz co myślę o tym szablonie, ciekawy CSS ale dziwnie wycięta postać, robisz duuuże postępy od początku Twojej kariery, życzę powodzenia xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem co myślisz :D To wycinanie stocków ćwiczę, cały czas się zastanawiam dlaczego raz mi wychodzi, a raz nie...
      pozdrawiam x

      Usuń
  2. http://the-music-feels-better-with-you.blogspot.com/
    Zdjęcia;
    http://m.weheartit.com/entry/10241267

    http://m.weheartit.com/entry/100710741/search?context_type=search&context_user=selenasxs&page=2&query=selena+gomez+who+says

    http://m.weheartit.com/entry/95374448/search?context_type=search&context_user=Patiszonka1&page=6&query=selena+gomez+who+says

    Nie mam jakiś specjalnych życzeń, jeśli da radę,jeśli to chciałabym by szablon był w różach (że kolor). Nie musi ale byłoby fajnie. Układ i ogólna koncepcja No cóż daje Ci wolną rękę.
    Cytat;
    The music feels better with you

    shout it from the roof tops

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regulamin się kłania, zapraszam na postronę!

      Usuń
  3. Witam cię serdecznie na Fabryce Szablonów ;) Życzę Ci powodzenia w pracy szabloniarki. A co do szablonu, to chciałabym ci poradzić, żebyś następnym razem dawała link do szablonu, lub screen całego bloga, ponieważ widać mało i trudno jest mi ocenić twój szablon ;)

    Ale z tego, co pokazałaś mogę Ci powiedzieć, że jak na początkującego jest bardzo dobrze :D Css jest dobry, nagłówek trochę gorszy. Nie podoba mi się kolorystyka. Stocki powinnaś wpasowywać do szablonu za pomocą miękkiej gumki o twardości zero. Wtedy wyglądałyby lepiej :)
    Cóż, polecam ci też stosowanie tekstur, bo nie wiem czy tu jakąś dodałaś ;) To samo z koloryzacjami.
    I jeszcze jedno. Jakie małe kółeczko? Szczerze mówiąc nie widzę tu żadnego kółeczka :)

    Życzę ci sukcesu w naszej szabloniarni, doskonal swoje szablony, by były jeszcze lepsze! Pozdrowienia, Esme. :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale dałam link do bloga próbnego...
      Użyłam koloryzacji, dzięki za rady :)
      Pozdrawiam

      Usuń