piątek, 7 lutego 2014

{374-375} Without emotions

Cześć! Nareszcie zebrałam się, aby dodać notkę i jak widzicie jestem :D
Na pewno już zauważyliście, ale powstał nowy szablon na główną, tamten się już na pewno znudził.
Miałam trochę problemów w szkole, Fabryka powoli przestawała funkcjonować, ale tego już dość!
Wracamy pełną parą, większość szabloniarek, nie dawając znaku życia, po prostu odchodziła w "chamskim" stylu, no cóż. Nabór otwarty, teraz z Esme i Puchaczem czekamy na nowych rekrutów :):)
Zachęcamy do komentowania postów, gdyż jest to bardzo wspierające, nawet krytyka, oby miała argumenty.
Oddaję dwa zamówienia, tak, znowu przepraszam, że tylko dwa, ale brak czasu i siostra co chwilę ględząca, że chce już laptopa ;c

Dla Lonely:

Twoje zdanie na temat szablonu już wiem! Cieszę się, że Ci się podoba :)
Hm, co ode mnie. 
Widzę kilka niedociągnięć i nie dotarć, ale strasznie podoba mi się CSS. 


Szablon mi się podoba. 
Jest prosty, prościutki. 
CSS nie zachwyca. Eh, jeśli będzie Ci przeszkadzał to pisz, to poprawię. 
Żadnych stocków, tylko tekstury od Jasmine.
Chciałam zrobić taki szablon, oczywiście koloryzacja mi jak najbardziej odpowiada, mam nadzieję, że tobie też. 

To tyle. Mam nadzieję, że się wszystko podoba. Oceniajcie szablon główny w komentarzach, z góry dziekuję. 
Myślę, że damy radę przywrócić Fabrykę do dawnej świetności, bo nikt nie ma wspanialszych czytelników i komentatorów niż my, prawda? ;-)

Aloha kochani!

10 komentarzy:

  1. Jak już pisałam, szablon jest cudowny! Właśnie o taki mi chodziło. :D < 3 xx

    OdpowiedzUsuń
  2. jeeeej, wszystko jest świetne <3 dziekuje bardzo ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma za co :))
      cieszę się że jest git, bo bałam się o te zdjęcia. Te co wysłałaś wgl nie nadawały się :c

      Usuń
  3. szablon 375
    http://story-of-magic-lovee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne. :) Delikatne i bardzo stonowane. Mi takie szablony rzadko wychodzą niestety.
    Ten drugi wydaje mi się lepszy od pierwszego choć w nim niepotrzebnie chyba wygumkowałaś tam jej włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz, że nawet nie przyjrzałam się jej włosom? ;o
      Mogło by byc lepiej :))
      Ale dziękuję:>

      Usuń
  5. Wiecie, gdzie można za darmo pobrać PS?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba pobrać oryginal ze strony adobe, ja ciagnelam CS6, a później poszukać kraka :)))

      Usuń
  6. Pobieram szablon z 1D na http://chachigonzales-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń