piątek, 31 stycznia 2014

Tell me what you want me to say {367 - 373 }

Cześć! Na wstępie muszę zrobić jedną ważną rzecz: przepraszam wszystkich którzy tyle czekali na szablon. Ale w końcu się doczekali :) Oto ja przybywam dzisiaj i mam wasze zamówienia :)
I od nich zacznę:
Dla Izabella ;* :

Wiem, ten szablon nie jest doskonały, w dodatku tak długo czekałaś. Bardzo Cię przepraszam.

Dla Bajunia I Wiktoria:


Ciebie też przepraszam. Najbardziej w tym szablonie podoba mi się menu na nagłówku, reszta jest niestety słaba. Jeszcze raz przepraszam. 

No to przyszedł czas na darmówki:

Tego bloga robiłam dla koleżanki. Tak, to dlatego nie możecie go pobrać. Według mnie jest dość ładny :)


Ten zdecydowanie jest moim faworytem. Rzadko kiedy wychodzi mi tak ładny nagłówek. Powiem szczerze, że jestem z niego naprawdę dumna. 


To nagłówek, nie mogę o nim nic złego powiedzieć, jest nawet ładny, może komuś się przyda :)

Podgląd

Ten podoba mi się najmniej, te kolory, eh, wszystko jest takie odpychające. Po prostu nie. 


No i na koniec cudo z instrukcji, którą wykonała Carllton. Jak ja jej zazdroszczę talentu! Z instrukcji umiałam, ale sama z siebie w życiu nie stworzyłabym czegoś takiego :)

No i na dzisiaj to już wszystko, mam nadzieję, że wam się spodoba, i jeszcze jedna, bardzo ważna uwaga: Jeśli zamawiacie szablon to najpierw zerknijcie czy na końcu posta pisze, że kolejka jest zamknięta czy otwarta. JEŚLI KOLEJKA JEST ZAMKNIĘTA SZABLONÓW ZAMAWIAĆ NIE MOŻNA!
Dziękuję i proszę o stosowanie się do tej zasady ;)





2 komentarze:

  1. Bardzo dziękuje za szablon ;* Jest prześliczny <33
    Na początku myślałam już, że szablonu nie dostanę, bo nie mogłam wejść na Fabrykę Szablonów, ale później założycielka wszystko wyjaśniła ;))
    Jeszcze raz bardzo dziękuje i już wstawiam go na bloga. Cieszę się, że FS istnieję i fajny szablon główny.
    Dziękuje, dziękuje, dziękuje <33 i śliczne szablony. Miłej pracy podczas pozostałych zamówień ;**

    OdpowiedzUsuń