niedziela, 29 grudnia 2013

Notka pożegnalna

Cześć wszystkim!

Dzisiaj nie jest normalna notka, jak widać po tytule. Jest to bowiem notka pożegnalna. Kochani, jutro mija dokładnie pięć miesięcy, odkąd opublikowałam tu pierwszą notkę. Kiedy teraz ją przeglądam śmieję się do rozpuku z tych szablonów. Były okropne, nie docierałam stocków, nie używałam koloryzacji... Masakra. Ale przecież człowiek uczy się na błędach.
Dopiero jakiś miesiąc, może nawet nie przed rozpoczęciem stażu na Fabryce zaczęłam posługiwać się Photoshopem, choć styczność z grafiką miałam już wcześniej, ale była to już totalna amatorszczyzna.
Czemu odchodzę? Otóż mam już dość problemów prywatnych, ktoś bardzo mi bliski leży teraz w szpitalu. Poza tym już dawno rozważałam odejście z FS do jakiejś innej szabloniarni. I chyba niedługo (oczywiście kiedy wszystko się u mnie unormuje) wezmę udział w jakimś naborze, bo żyć bez grafiki nie potrafię. Jak narazie jednak posiedzę bezczynnie w domu ;)
To już ostatni akapit, obiecuję :) Chciałabym złożyć w nim podziękowania. Dziękuję cudownej załodze FS za stworzenie iście domowej atmosfery i za porady, których mi udzieliłyście - jestem wam niezmiernie wdzięczna. Dziękuję Careline oczywiście za przyjęcie mnie na Fabrykę :-) I dziękuję wam, drodzy czytelnicy za niezawsze, ale jednak często uzasadnioną krytykę. Za to, że zamawiacie i udzielacie się w notkach. Jesteście wspaniali :)
Kurde, nie miało być już akapitów. A, dobra.
Teraz oddam swoje ostatnie zamówienie dla Pikaczu. Ogólnie rzecz biorąc miałam go nie robić, ale kiedy pomyślałam jak się biedna dziewczyna namęczyła z tym zamawianiem, głównie z mojej winy - zachciało mi się podstrony zmieniać - postanowiłam wykonać to jedno zamówienie. Nie wiem kochana, czy ci się podoba, ale mnie owszem. Choć mogłam dać jakiś lepszy napis, ale nie miałam pomysłu :(

 Zamówienie dla Pikaczu
Wszystkiego dobrego i upojnego Sywestra!
~Latte

1 komentarz:

  1. Dziękuję,dziękuję :*
    Oczywiście,że mi się podoba !! :)
    Dziękuję że zrobiłaś go dla mnie <333

    OdpowiedzUsuń