niedziela, 1 grudnia 2013

Just close your eyes.

Witam, witam, witam! Już dawno mnie tu nie było. Widzę, że wasza aktywność znacznie zmalała. Nikt już nie komentuje naszych prac. A mimo to wracam do was i mam trochę do pokazania. Przede wszystkim, bardzo proszę wszystkich, którzy jeszcze tego nie zrobili, aby przeczytali tekst napisany czerwonym kolorem na stronie głównej mojej podstrony! Zróbcie to zanim postanowicie zamówić u mnie szablon ;) A teraz już przejdźmy do moich prac :)
Zacznę od nagłówków.




Najbardziej podoba mi się trzeci nagłówek, ale dwa pozostałe też nie są złe. To nie koniec tego, co wam na dzisiaj przygotowałam. Znajdzie się jeszcze jakiś szablon....


Szablon robiłam dniami i nocami. Css jest skromny ale za to część graficzna mi się podoba. :)



Proszę wszystkich o komentarze, zarówno szabloniarki jak i zwykłych odwiedzających ;)

Przypominam o możliwości zamówienia szablonu na mojej podstronie :)

A także zachęcam do odwiedzania mojego deviantarta a także komentowania moich plików ! ;D

Na dziś to już wszystko. Następnym razem może pokażę wam moje pierwsze koloryzacje i tekstury... no i oczywiście będzie dużo nagłówków i szablonów! Do zobaczenia! 



16 komentarzy:

  1. Szczerze? Na początku niezbyt podobały mi się twoje prace (bez obrazy), ale te, które robisz na daną chwilę są po prostu piękne. Pozdrawiam i życzę weny, oby tak dalej!
    P.S. Najbardziej podoba mi się nagłówek nr 2 :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na początku moje szablony były beznadziejne! Jak teraz na nie patrzę to mi się śmiać chce :D Od tamtej pory zaczęłam więcej czasu poświęcać grafice. Bardzo starałam się ulepszyć moje szablony i...chyba się udało ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kilka rad ode mnie - nie żebym się wywyższała, ale po prostu chcę ci coś przekazać.Zauważyłam - chyba, że coś pomieszałam - że przy pierwszym nagłówku nie użyłaś koloryzacji, a wiesz, że ona jest bardzo potrzebna :) Dopełnia wszystko i daje litość nagłówkowi. Nie wstawiaj tyle stoków, ponieważ nieraz nagłówki wyglądają niechlujnie. Pamiętaj, że napis zawsze wstawiaj w miejsce, w którym będzie je najbardziej widać. To na tyle :) Wiesz, że ten trzeci nagłówek mnie użekł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję <3 nie mogłam znaleźć żadnej pasującej koloryzacji xD

      Usuń
  4. Drugi nagłówek najładniejszy ! <3 CO ja mam Ci powiedzieć? Cieszę się, że rozwija się nam dobra szabloniarka i to właśnie u nas ! :))
    A co do naszej aktywności, trzeba coś zrobić. Chyba sama muszę się zmobilizować i od tego miesiąca startuje statystyka, kto najwięcej szablonów, kto najmniej. Będą przyznawane internetowe "statuetki", dla najaktywniejszej w miesiącu :D Powodzenia misie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. o jejusiu, Twoje nagłówki są genialne <3 zresztą szablon też bardzo mi się podoba <3
    Brak mi słów, po prostu cuda <3 Czy zamierzasz z nagłówków zrobić szablony? Najbardziej podoba mi się 2 i 3 nagłówek, ale wszystko są nieziemskie :) Zrobiłaś ogromne postępy i życzę Ci z całego serca kolejnych sukcesów i dużo zamówień :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne nagłówki, uwielbiam prace w podobnym stylu! Najbardziej podoba mi się nr 2 :) Życzę weny do dalszej pracy ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne szablony <3 / Miśka

    OdpowiedzUsuń
  8. mogłabyś umm numerować notki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze o tym zapominam chyba już nigdy się nie nauczę ;)

      Usuń
  9. Hej chciałabym zamówić u was szablon. Przeczytałam regulamin ale mogłam coś przeoczyć więc za każdy błąd z góry przepraszam.
    Hasło :shout it from the roof tops
    Nick : Jane Mony
    Adres bloga : alwaysandfoorever.blogspot.com
    Kolorystyka : Odcienie szarości, czarnego i fioletu
    Szabloniarka : Esme♥
    Postacie : Leighton Meester
    Zdjęcie :
    http://1024.la/uploads/allimg/121109/13524240B34L0-139556.jpg

    W miarę możliwości proszę o szybkie dostarczenie szablonu. Z góry bardzo dziękuję. Nie mam pomysłu na dodatki do szablonu, ufam tobie!♥

    OdpowiedzUsuń