poniedziałek, 28 października 2013

{302-303} I need something

Hej . Bywam coraz cześciej , może nie z taką ilością szablonów jak chciałam , ale no :)  Przychodzę z zamówieniami , ale wcześniej chciałabym prosić Arcaum o kontakt ze mną , to pilne :>


Dla Sandra Radaszewska :)))




Trochę nie podoba mi się , Harry całujący z dziewczyną . Są złej jakości , dlatego zastosowałam topaz . No cóż . Może trochę zazdrosna :<< hahah 


Dla Mai N

Pobierz | Blog próbny 

Jestem z niego zadowolona . Mam nadzieję , że Tobie też się spodoba :))

Trzymajcie się ! :> 

6 komentarzy:

  1. Hmm... muszę przyznać, że szablony górnych lotów nie są :<
    Jeśli chodzi o pierwsze to może to było zamierzone, ale przejście nagłówka w tło jest zdecydowanie zbyt ostre. Do tego czcionki jest bardzo słabo widać, co może potwornie utrudniać pracę z blogiem. Mogłaś w grafice zastosować jakieś efekty czcionki ;) Drugi szablon po pierwsza okropnie się rozjeżdża. Trzeba czasem posprawdzać jak będzie on wyglądał na różnych rozdzielczościach. Grafika najlepsza też nie jest. Musisz nad nią jeszcze popracować. I z menu powinnaś usunąć punktory bo ciut za bardzo rzucają się w oczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdaje sobie sprawę ze idealne nie są , ale ogólnie mi się podobają . Każdy ma swoje zdanie , ale sadze ze po takiej przerwie jaka ja mialam wygląda to ok :)) pozdrawiam :) /careline

      Usuń
  2. Bo jak dodaje ten drugi szablon na bloga ( na mojego oczywiście xD) to pokazuje mi się, że są jakieś złe kody czy coś ;///// Ale jak tak to baaaaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko będę na laptopie , a teraz nie mg bo wychodze ze znajomymi to sprawdze o co chodzi ;) / careline

      Usuń
    2. mogłabyś się ze mną skontaktować przez gg ? 11455817 i tam powiem Ci co zrobić w takiej sytuacji :)))

      Usuń
  3. Pobieram szablon nr 303 na bloga http://kik-niall-horan-ff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń