niedziela, 13 października 2013

{221} - Paint My Heart


Dziś dość skromnie,ale chciałam mieć już z głowy szablony na ten miesiąc ponieważ nie wiem jak będzie u mnie z czasem. Wszyściutkie soboty i niedziele mam zajęte. Jak nie urodziny, to kino, jak nie kino to wypad do galerii, a to, że mieszkam tak jakby na obrzeżach Łodzi to trochę trzeba się natrudzić, żeby tam dojechać. Dobra mam dla was jeden szablon, prosty i jeszcze raz prosty. Mam nadziej, że wam się spodoba. 


Pobierz

Credicts: 1

Jakby co to moja kolejka otwarta :)

6 komentarzy:

  1. Na tło bloga mogłaś dać brak powtórzenia, aby nie było tak, chyba że to przez tak długi podgląd to jest dobrze. ;) Szablon ogólnie jest naprawdę bardzo prosty. Można było zrobić subtelniejszy css i kolory nie tak ostre, ale poza tym jest naprawdę świetny.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja jeszcze takie pytanko do reszty załogi: ktoś może wie kiedy podsumowanie stażu mojego i Puchacza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. n Dniach , jak nie dzisiaj to jutro :))

      Usuń
    2. Troszkę nie w porządku, ale z racji tego, że już wszyscy mamy szkołę to może się zdarzyć. Tylko po prostu (przynajmniej ja wychodzę z takiego założenia), że jak mam termin już ustalony od dawna to jeśli ja nie mogę - to daję to komuś innemu, aby ogarnął, ale... To tylko moje takie postrzeganie tego wszystkiego.

      Usuń
    3. wiem , że to troche nie okej , ale sądzę , że podsumowanie stażu , to nie jest takie konieczne , może to zabrzmi dziwnie . Miałam wiele na głowie , sprawdziany , urodziny moje , zbliżające się . A termin minął 3 dni temu , a ja muszę jeszcze przeanalizować ich szablony, to nie jest taka sprawa na jedną godznę ; ) Zrozumcie mnie , prowadzę Fabrykę i jeszcze 7 blogów. Na Fabryce staram się udzielać , le też jak widzicie , tylko adminuje , bo nie daje rady .

      Usuń