sobota, 12 października 2013

{214-220} Believe


Cześć! Trochę spóźniłam się z notką ale ostatnio nie mam w ogóle czasu. No ale jestem  i mam nadzieję, że będziecie zadowoleni z szablonów. To może na początek zamówienia?

Dla Little Day:
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh_EJ-iw-_8cVEbzCEDqYp2XCdf2LuHyQTOFNOQAnAdCI2soSm_22pX1cgiVgy9Yr_oIxzcmS3_M4udiltpuoDI6G0XDUVrBIhdrLCU1DoMv_2_m2-1iqZ7LUhSxTUTRo58BK9NXdgbsC0/s1600/zwiastania.png

Ten szablon bardzo mi się podoba *-* Mam nadzieję, że tobie też się spodoba. Css ładnie współgra z nagłówkiem. Kolorystyka delikatna. Wszystko tak jak chciałaś :) 

Dla Luna Shame:

Ten szablon, nie miałam najmniejszego pojęcia jak się do niego zabrać. Css jest pusty, jedyne co mi się podoba to gradientowe tło w poście. No, ale może będziesz zadowolona.

Dla Wiktoria Toori :

konieq` 

Do tego szablonu mam mieszane uczucia. Z jednej strony nagłówek jest taki jasny...a z drugiej coś mi w nim jednak nie pasuje.  Css nic specjalnego. Mam nadzieję że będzie dobrze służył.
 
No to teraz kilka nagłówków, jakie wykonałam ostatnio: 


Ten mi się podoba. Nie wiem czemu. Po prostu. 


To jeden z moich ulubionych nagłówków. Piękna kolorystyka, stocki i tekstury ładnie się ze sobą zlewają. 

 

Uh...aż mnie oczy rażą. Strasznie chaotyczny według mnie. Stąd napis który według mnie tutaj doskonale pasuje. 

 

No to teraz coś, żebyście się uspokoili po oglądaniu ostatniego nagłówka. Ten jest jego przeciwieństwem. Jest spokojny i ... śliczny! :)

To tyle na dziś. Do następnej notki!
 
 


5 komentarzy:

  1. Hej, zrobiłabyś mi szablon na bloga z napisem "Shot in the Dark" (żeby były na nim 3 dziewczyny). Byłabym wdzięczna :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, zobaczyłam że robisz bardzo fajne szablony . Byś mogła mi zrobić szablon z napisem "Shout it to my face" (z Chachi Gonzales i z Niallem Horanem)
    Byłabym bardzo wdzięczna <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie chciałabym nic mówić , ale regulamin ! ;)

    OdpowiedzUsuń