piątek, 4 października 2013

{204-205} Cosmic Love

Hejo . Wracam , wracam , wracam ! Narazie zamówień nie będę realizowała , zalezy których . Musiałam wróćić do tego co kocham do One Direction , bo to oni , zawsze napędzali mnie energią . Kilka dni zich piosenkami , a wena po raz kolejny wraca ! Dzisiaj cała notka dla nich , tylko i wyłącznie , chodź szablony tylko dwa :)

(podgląd po naciśnięciu)


Ładny . Robiony dla mojej siostry na bloga : love-inside-of-me.blogspot.com , ale nie robię jako zamówienia . Każdy może to ściągać :)

 (podgląd po naciśnięciu)

Jest tylko podgląd , gdyż to szablon dla mojej przyjaciółki , której bardzo dziękuję , ponieważ kilka razy chciałam zqawieszać FS a ona mnie wspierała i dzięki niej odnieśliśmy taki sukces ! :) Dziękuję <3


A więc jeszcze mały komentarz do tego , co się ostatnio działo .

~Jestem naprawdę zasmucona, że tyle ludzi , dołączyło do tej kłótni. Nikt nie chciał się kłócić, po prostu , każdemu pomyłki się zdarzają i po prostu - tak wyszło. Z Szablonownicą  już ok, spokojnie. Cieszę się, że tyle osób nas wspierało i nie kłóciło się, ale dodały ten komentarz,że są po naszej stronie. Uwierzcie! Miło się na sercu robiło czytając to :)
Chciałabym w sumie jeszcze polecić link : glos-blogsfery.blogspot.com , gdzie nijaki Kaktus, całą sytuację z Fabryką i Szablonownicą opisał. Ale no cóż, było minęło.
Nie chcąc wszczynać kolejnej kłótni, ale muszę to napisać i to publicznie jak to zrobiła Mia z LOG-u. Nigdy nie ukradłam żadnego szablonu kochana ; ) Wstawiłam na Fabrykę Szablonów moje szablony, które wykonałam, może i na stażu na Lan of Grafic, ale prawa do nich miałam, bo to były moje prace. Więc nie masz prawa nazywać mnie złodziejką szablonów. A FS nigdy nie było wyjściem awaryjnym. Założyłam tą szabloniarnię podczas stażu na LOG-u, więc jakim cudem wywnioskowałaś, że "gdy wyleciałam z hukiem z Land of Grafic, założyłam tą stronę" ? No cóż.


Cześć kochani, mam nadzieję , że do widzenia niedługo! :))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz