niedziela, 22 września 2013

{177-179} #New

Dzisiaj mam dla was zupełnie coś innego, zazwyczaj robie całe szablony, ale na dzisiaj przygotowałam wam nagłówki. Może wam się spodobają mam nadzieje są trochę mroczne uh uh zaczynamy 
Pierwszy mam z Lily Collins
nagłówek szablon
Drugi mam dla was z jakąś modelką znalezioną na tumblr'ze
nagłówek szablon

i ostatni mam
dla was z Barbarą
nagłówek szablon
mam nadzieję że któryś z tych nagłówków spodobał wam się :)
starałam się, no ale jak nie to trudno :C
Przyjęłam zamówienie od Caroline Storan

11 komentarzy:

  1. Wow, twoje prace... są wspaniałe. Robisz piękne szablony i jestem pewna tego, że możesz przejść staż. Tkwi we mnie ogromna nadzieja, że będziesz się dalej rozwijać.

    P.S przy twoich szablonach moje to szare myszki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Omg dziekuje za mile slowa naprawde + tak naprawde twoje szablony tez sa wspaniale :))

      Usuń
  2. Szablon z Lily Collins jest po prostu wspaniały ♥ Bardzo podobają mi się twoje szablony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Jak już mówiłam, podoba mi się szablon z Lily. Pobrałam go na mojego bloga, ale nie widać tego obrazka. Może to ja coś źle robię, ale robię zgodnie z instrukcją. Tu ten blog http://babe-niallhoran.blogspot.com/

      Usuń
    2. a pobrałaś i wstawiłaś nagłówek ? :)

      Usuń
    3. Ojeej...nie, to znaczy teraz już tak :) Dziękuje ♥

      Usuń
  3. Wszystkie trzy szablony mi się podobają. Widać, że kombinowałaś i wyszło Ci całkiem nieźle. ;) Najbardziej jednak podoba mi się ten rugi. Ta ruda dziewczyna, no rewelacja. ;) Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pobrałam nagłówek z szablonem na bloga http://zamowienia-u-troublemaker.blogspot.com/ c:

    OdpowiedzUsuń
  5. Pobrałam szablon z Lily Collins na bloga: http://killer-jbfanfiction.blogspot.com/
    Pozdrawiam, salute.

    OdpowiedzUsuń
  6. wow te wszystkie wasze szablony są njnuhdbsayb , aż brak mi słów !
    Przejrzałam całą galerię i wszystkie notki :) Dziewczyny robicie tu cały kawał świetnej roboty <3
    Ok .
    chciałam poinformować , że pobrałam szablon wolny z tej notki ( z Lily Collins ) na bloga pod adresem : http://trustme-yourenotalone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń