sobota, 21 września 2013

{173-176} Again?!

Cześć ♥

To znowu ja. Ah, uwielbiam tą piosenkę <33 No cóż, przez kilka dni naprawdę wzięłam się za siebie i przejrzałam normalnie wszystkie strony z kodami na świecie i teraz tak mnie głowa boli xD Przynajmniej moje szablony (przynajmniej z CSS) wydają się już dużo dużo lepsze. To może od razu przejdę do sedna sprawy. Mam 2 szablony na zamówienie i jeden wolny.

WOLNY:

Jak już mówiłam wcześniej, nie mogę załadować podglądów, więc daję je od razu żywcem na bloga. A co do szablonu, to naprawdę mi się podoba, jest prześliczny, nie podoba mi się tu tylko wycięcie postaci. Zajął mi on więcej czasu, ale to tylko dlatego, że musiałam się "oswoić" z tymi nowymi kodami :P CSS straaaasznie mi się podoba *__*

ZAMÓWIENIA:
Dla Wiktorii Nowakowskiej:

Szczerze? Urzyłam tych samych kodów co do szablonu wolnego, zmieniłam tylko kolory i złączyłam kolumnę. Moim zdaniem tutaj grafika jakoś nie powala, sam CSS też jest prosty, ale jako całość prezentuje się bardzo ładnie. Mam nadzieję, że ci sie spodoba ;) Wkurza mnie jedynie to, że Baśka ma na twarzy jakieś robale xD

Dla Jade Styles:

Sama uważam, że naprawdę mi się nie udał, ale to do cb należy ocena. Tło przewija się waz ze stroną itd., zrobiłam ci taki gifowaty podgląd =^.^= Chyba zacznę takie robić :P Nie jest dokładnie taki jak chciałaś, ale myślę, że jest ok. Jeśli nie podoba ci się to możesz wysłać mi e-mail, a ja zrobię nowy :-)

To już na tyle z szablonów. Papa i liczę na komentarze♥♥♥

11 komentarzy:

  1. Bardzo ładne szablony. CSS też uroczy i pasuje do całości. Najbardziej jednak podoba mi się pierwszy. Na drugim przerażają mnie te muchy na twarzy dziewczyny. A w trzecim pasowałoby większe krycie twarzy dziewczyny, aby nie prześwitywała na widok Londynu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szablon jest śliczny, ale czy mogłabym prosić o zmianę zdjęcia Barbary ? Bo mnie to przeraża .. :c Naprawdę dziękuję za niego, ale mam nadzieję, że to nie problem aby to zmienić prawda ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://pokazywarka.pl/i4y9lv/#zdjecie8605035
      mógłby to być ten obrazek ? :)

      Usuń
    2. Hah, tak już lecę zmienić te muchy xD
      Mam nadzieję, że mi się uda :-)

      Usuń
    3. Wyślę ci poprawiony nagłówek na e-mail :)

      Usuń
    4. O Jezu, ale ze mnie matoł! Usunęłam twój komentarz na podstronie. Mogłabym cię prosić jeszcze raz o podanie swojego e-mailu? :)

      Usuń
    5. Tak jasne :) wikinowakowska07@gmail.com

      Usuń
  3. Szablony są śliczne, widać, że włożyłaś w nie dużo pracy, czasu i przede wszystkim serca.:3 Moim faworytem jest pierwszy! *.*Gra barw, CSS - idealny, zakochałam się♥ Co do drugiego również jest piękny, ale tak jak Ell nie podobają mi się te muchy na twarzy dziewczyny - są straszne xd - oraz ten biały pasek z adresem, psuje wygląd szablonu. Ale to tylko moje zdanie i mimo wszystko mi się podoba. :) W trzecim czegoś mi brakuje, sama nie wiem czego... Abo chodzi o to, że po lewej stronie jest dużo, a po prawej nic? Może... Pomysł jest jednak ciekawy. :3 W skali od 1 do 10 daję Ci mocną 9 i czekam na następną notkę.♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, dziękuję :-) A ten biały pasek jest tylko na podglądzie :P

      Usuń
  4. Mam pytanie do Dramona tylko chciałabym porozmawiać np przez email. możesz podać jakiś kontakt do siebie ?

    OdpowiedzUsuń