niedziela, 15 września 2013

{149-150} Wrecking Ball

Cześć dzisiaj mam szablon dla  Kinga Kinia
pobierz
Mam nadzieję że sie podoba szablon 
Poszukiwałam cały dzień CSS żeby był podobny do tego z szablonu co dałaś zdjęcie podczas zamawiania
Co do szablonu jak dla mnie wyszedł ładny i nie miałam z nim problemu, masz motyw broni i są ciemne kolory więc.. chyba się sprawiłam

Mam dla was jeszcze szablon wolny z Miley :)
pobierz

Najbardziej w tym szablonie podoba mi się kolorystyka :) 
A tak to to chyba nie mam tak to żadnym zastrzeżeń 
Przyjmę 2-3 szablony
Ale dodam je w piąte ponieważ mam już kartkówki zapowiedziane :) 
Albo jak będę miała twórczą wenę to nawet i wcześniej :)

Przyjęłam zamówienie od Demetria † i lovely

5 komentarzy:

  1. szablony świetne <3 złożyłam zamówienie na twojej podstronie mam nadzieję że zostanie ono pozytywnie rozpatrzone : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaa! Jest cudowny! No i jak szybko go zrobiłaś. Niesamowite. <3
    Wszystko jest dokładnie tak jak chciałam. Dziękuję bardzo za wykonanie go.
    Jest fenomenalny i zaraz wstawiam go na bloga.
    Jeszcze raz dziękuję.
    Szablon z Miley również jest doskonały.
    Życzę powodzenia w dalszej twórczości.
    Pozdrawiam. ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju ! ;D
    Tak ci dziękuję, że przyjełaś moje zamówienie ;*
    Jestem ci strasznie wdzięczna ;* Nawet nie wiesz jak bardzo ;D
    Jesteś cudowna ♥
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakby co to już skończyłam twój szablon więc możliwe że dzisiaj jeszcze go zobaczysz :)

      Usuń
  4. Pobieram szablon na :http://zwiastuny-na-blogaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń