czwartek, 1 sierpnia 2013

Factory Day #1

A więc dzisiaj . To już dzisiaj . Paczki stocków , tekstur specjalnie od nas dla Was za to co dla nas - Fabryki Szablonów zrobiliście . Tyle wyświetleń , miłych słów . Dziękujemy ! :)))
Bałam się że już nie dodam notki bo cały wczorajszy i przedwczorajszy dzień nie miałam internetu :O

QUIZ

Waszym zadaniem jest jak najszybciej i najcelniej odpowiedzieć na pytania . Odpowiedzi wysyłacie na email : ilookingtoyoureyes@gmail.com . Zajmują 3 miejsca . Wygranymi są szablony . Szablony bez kolejek od wybranych szabloniarek wyłaczając Minaslimme .



Koloryzacje 







UWAGA ! Te stocki i tekstury należą do MINASLIMME . Zaszła ogromna pomyłka za co ogromnie przepraszam :<<<<<<<<

Tutorial by Arcanum 

Gimp


Musicie ściągać , ponieważ Minaslimmme zrobiła wersję mini :D 

Dwa szablony od Minaslimme :



Postanowiłam , że podejmę się tak zwanych kart postaci i oto co wykombinowałam :D 

Harry Styles :


Niall Horan 


Narazie są dwie , a resztę wyślę dla dziewczyny na gg , bo po prostu chcę poznać waszą opinię na ich temat :))

Podsumowanie stażu :

ESME 

Arcanum:


Jej Css jest naprawdę dobry, lecz musi go uważniej dobierać do szablonów. Nieraz szablon jest bardzo ładny, a kody niszczą cały efekt mimo.
Grafika też jest w porządku. Acz zdarzają się wpadki. Tło nachodzące na postaci, złej jakości zdjęcia. Ale trzeba przyznać, że ma duży potencjał. 

Jej najlepszy szablon to ten http://adresblogahahaha.blogspot.com/

Careline :

Esme jesteś naprawdę utalenowaną dziewczyną , która mimo tej całej krytyki , znosiła to . Biernie uczestniczysz na Fabryce Szablonów , cały czas coś pomagasz . Dodałaś bardzo sporo postów . Nie wiem co mam pisać . :D Zdarzają Ci się pomyłki - jak każdemu ! Ale moim zdaniem , zostajesz i czuję , że nie będę tego żałować :))

MINASLIMME 

Arcanum:

Minaslimme znajduje umiar w swoich pracach. Co mnie zdumiewa, że grafiką zajmuję się dopiero od marca, a jej szablony są po prostu niesomowite jak na tak krótki okres. Css wybiera odpowiednio do szablonu co daje dobry efekt.Jej najlepszym szablonem zdecydowanie jest http://imageshack.com/a/img837/2442/c5gu.png
Moim zdaniem jak najbardziej powinna dołączyć do Fs.

Careline : 

Minaslimme zdumiewa mnie najbardziej . Jak w tak szybkim tępie , ogarnęłaś to wszystko ? Jestem zafascynowana twoją wiedzą na temat programów graficznych . Po prostu zostajesz . 


Przepraszam że tak późno post . Problem z internetem ciąg dalszy :/


15 komentarzy:

  1. Długo nie mogłam się doczekać tego dnia :D Od razu piszę, że stocki i teksturki pobieram, lecz mam małe pytanie. Dlaczego oda pliki są podpisane moim nickiem ?
    Z tutoriala Minaslimmme na pewno skorzystam. Nie wiem jak podejrzeć szablony, bo nigdzie nie ma podglądu :(
    Gratuluję Esme i Minaslimmme dostania się do załogi Fabryki. Mam nadzieję, że zostaniecie w niej jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety zaszła pomyłka o której już napisałam :<<<

      Usuń
  2. Bardzo serdecznie dziękuję! Wiem, że nie jestem wyjątkowa, ale postaram się poprawić.
    +Careline, ja też przygotowałam tutorial na ten dzień. Mogłabyś go dodać do notki? ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć ;)
    Śliczne szablony itd. Xd ;) Gratuluje dziewczynom przejściu stażu i doczekania Wam wszystkim do Factory Day :)
    Careline dziękuje bardzo za dwie karty, czekam na pozostałe i na to, jak mi je wyślesz ;) I oczywiście na szablon, który obiecałas poprawić ;)
    Pozdrawiam wszystkich ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne szablony! Bardzo gratuluję dziewczynom oficjalnego wstąpienia do Fabryki! Na pewno będe korzystał z tutoriala Arcanum :3 No i czekam na szablon :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurczę, jakiego mam smajla na twarzy. Chyba jeszcze nigdy nie usłyszałam tylu pozytywnych rzeczy na swój temat... Kurcze, jak ja się cieszę, że się dostałam! Śmieje się do monitora jak jakaś idiotka. No ale nic, ja nie o tym :)
    Do careline - ja wcale nie wiem dużo o programach graficznych! Pracuję jedynie w gimpie, i to od pół roku, a ciągle nie wiem o tylu funkcjach! Czasem, kiedy patrzę na tutoriale innych, wstyd mi trochę, że nie wiem o niektórych bardzo prostych, ale przydatnych funkcjach.
    Do Arcanum - nie są aż tak niesamowite. Css... Cóż, kiedy patrzę na prace innych, wydaje mi się, że mój Css jest bardzo prosty. Zbyt prosty czasem.
    No dobra, dosyć tego narzekania, wy tu mnie wychwaliłyście, a ja ględzę od rzeczy. Przejdę do FD#1 :)
    Co do tego quizu, to znam odpowiedzi na kilka pytań, ale nie wiem, czy jest sens pisać... No chyba że nagrodą będzie szablon u Arcanum, to ja lecę. No dobra, chyba odpowiem :D
    Arcanum, muszę Ci powiedzieć, że bardzo ładne koloryzacje, szkoda, że nie mam photoshopa :/ Tutorial też bardzo fajny, znowu żałuję, ze nie posiadam programu - chyba czas na ściągnięcie :D
    Dobra, ja się tu rozpisałam, ale pewnie i tak nikogo to nie interesuje, no nic, ja spadam się cieszyć z pomyślnego zakończenia stażu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie fajny post. Post. Gratuluję tym które są teraz częścią FS. Pobrałam stocki i textury. O a jak otworzyć ten tutorial na gimpa? Pobierałam ale obrazek dalej jest mały i nieczytelny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, że odpowiadam dopiero teraz, ale nie bardzo miałam dostęp do komputera, a z telefonu komentarz się nie chciał dodać, no mniejsza o to.
      Kiedy ja robiłam ten tutorial, to był dość duży, tak około 1500px szerokości. Nie wiem, może niech careline spróbuje wrzucić go na imageshacka i ustawić opcję "nie zmieniaj rozmiaru" czy coś w tym stylu.

      Usuń
    2. Nic się nie stało. Fajnie by było gdyby się udało bo tak jest strasznie nie czytelny.

      Usuń
  8. przepraszam ale czy te tekstury i storcki można by było dodać pojedyńczo ? ponieważ gdy ściągam i chce otworzyć to nie idzie ich otworzyć w żadnym programie :/ ani w gimpie ani w picasie ani w galerii :c

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiem, że jest to twoja praca dlatego chciałabym zapytać czy mogę przerobić nagłówek z Harry'm? Nie za bardzo odpowiada mi kolorystyka. Jeżeli się nie zgodzisz, to zrozumiem :) Przepraszam za problem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możesz, ale musi być wspomnienie o mnie oczywiście :):)

      Usuń