sobota, 27 lipca 2013

{83-87} Time to say "Hello"

Jam jest Sadoko, nowa szabloniarka na stażu xD
Jak zauważyliście jestem tu nowa *^*
Nie będę pisać tu o sobie bo to nie czas i nie miejsce.

No tak... Trzeba coś dodać.
Lecz nie będzie to dzieło sztuki :D
Dopiero co zaczynam zabawę z tym całym CSS, więc nie bijcie mnie.

Nagłówki
------------------------------------------------
(Klik - Pełne zdjęcie)

Zielony, trochę taki dziwny, nie zachwyca mnie, ale może być.

Kredyty:
Tło 1 : Randoms Foundling
Tło 2: mirrorimagestock
Stock (dziewczyna): caoimhe_stock
------------------------------------------------
(Klik - Pełne zdjęcie)

Najgorszy ze wszystkich.

Kredyty:
Tło: jeffreydobbs
Stock (dziewczyna): LongStock
------------------------------------------------


(kilk - Pełne zdjęcie)

[niebieska wersja] [Jaśniejsza wersja]
Podoba mi się, kolory fioletu.

Kredyty:
 Tło: phatpuppy
Stock: bugidifino

-----------------------------------------------
Szablony
------------------------------------------------


(klik - Pełne zdjęcie)
Pobierz

 Taki szablon, trochę inaczej zrobiony.

Kredyty:
Tło: phatpuppy
Stock 1: mjranum stock
Stock 2: daniellefioremodel
------------------------------------------------

(Klik - Pełne zdjęcie)
Pastele, jasne kolory, tło zrobione z pngs.
Chyba jeden z lepszych.

Kredyty:
Pngs: Missesglass
------------------------------------------------

(Klik - Pełne zdjęcie)
Pobierz

Moim zdaniem najlepszy mój szablon.
Podobnie jak poprzedni: pastele, jasne kolory.

Kredyty:
Stock: a68stock
Pngs: aroneve
Tło: Missesglass
------------------------------------------------ 

Zamówienia:
(Dla Olcia :*)

  {Kliknij na miniaturę by powiększyć}
Pobierz

Kredyty:
Zdjęcia: Podane przez zamawiającego
 Tekstury: Carllton, Missesglass
---------------------------------------------
Przepraszam za zamieszanie z tym postem.
(zdjęcia które reprezentują szablon to nagłówki, a link to pobranie całego szablonu)

10 komentarzy:

  1. Boże pisałam taki długi komentarz a on się usunął ! :(

    Sadoko kilka uwag . Do nagłówków nie ma cześci graficznej , któa tworzy szablon . Są to same nagłóki bez CSS ;< Źle też oddajesz zamówienie . Przeczytaj sobie w zakładce "dla nowych" i zrozumiesz . Ogólne szablony są ładne , może niektórze zabardzo rozmyte ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że nie maja CSS, właśnie je robię a że internet ma limit, to mi się przedłuża praca :/
      ale naprawie ^^

      Usuń
    2. yhym ; ) Nic się nie stało :D

      Usuń
    3. Ok naprawiłam :D Tylko nie wiem co zrobić z tym oddawaniem, czytałam regulamin.

      Usuń
    4. to jest w tej zakładce "dla nowych" ; ) że powinien być to spakowany plik i tak dalej . ; )

      Usuń
    5. "dla nowych" - strona nie istnieje :? ale spakuje ten plik w rar'a :)

      Usuń
  2. Sadoko, robisz śliczne szablony ^^ Ale ja tu ze słówkiem do Twojej szefowej xd Careline, moglabys zmienić układ w szablonie dla mnie na trojkolumnowy? :)
    Z góry dzięki ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. to raczej nie miejsce na spam ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. moze zechcialabys pomoc w stworzeniu szablona na mojego bloga?:>

    OdpowiedzUsuń