środa, 24 lipca 2013

{80-82} One Day, baby !

A więc siemka wszystkim ; ) Jak widzicie , jest coraz więcej ludzi na fabryce z czego się bardzo cieszę , a wy ? : ) Factory Day #1 tuż, tuż :) Szykujcie się na quiz :D

Dobra , koniec gadania , czas na szablony . Wykonałam jak na razie dwa zamówienia :)

Dla Sandra Bieber:

(podgląd po naciśnięciu na miniaturkę)


Szablon mi się podoba i to strasznie ! ; ) Nie lubię Seleny Gomez , ale urodą to ona grzeszy *_* 
Dałaś mi złej jakości jej zdjęcie , więc użyłam takiego filtra , aby to jak najbardziej ukryć. Co ty na to ? :) 

Dla Melodia: 


(podgląd po naciśnięciu na miniaturkę)


Ty Melodia , już szablon widziałaś ;) Mi się średnio podoba , ponieważ niczym tak nie świeci :) 


Darmówki:

(podgląd po naciśnięciu miniatury)


Szablon mi się podoba . Jest inny ! ;)

Tak wiem , szablonów mało . Przepraszam tym którym nie wykonałam jeszcze . Narazie nie przyjmuję zamówień bo chcę zrealizować te które przyjęłam . Muszę zrobić porządek w życiu.
To tyle . 
KREDYTY 

5 komentarzy:

  1. Cześć :)
    Przepraszam, że nie podziękowałam wcześniej, ale coś się działo z moim komentarzem i nie chciał się dodać :/
    Więc bardzo dziękuje i gadaj sobie co chcesz, bo mi się bardzo podoba! :)))
    Szablon jest już od wczoraj na blogu ! :)
    I jeszcze w ogóle dziękuje, że się podjęłaś !
    Gratuluje obszernej załogi w Fabryce ! Napewno jeszcze nie raz tu zajrze i skorzystam z Waszych usług ! :)
    Pozdrawiam ^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem głupia :( Odświeżyłam stronę kiedy pisałam komentarz, a był taki dłuuugiii. Szkoda. Zwięźlej mówiąc chciałam napisać, że moje serce ujął szablon z seleną i bieberem :) W sumie reszta też mi się bardzo podobała. Szkoda, że nie napisałam tego poprzedniego komentarza gdzieś indziej i dopiero bym dodała :(

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah , nic się nie stało ;) Już siedziałąm taka załamana , że nie ma nic komentarzy pod postami :(

      Usuń
  3. Dziękuje bardzo za szablon i nagłówek, wszystko jest pięknie, bardzo mi się podoba ten szablon. Przepraszam że, dopiero teraz komentuje ale przyjechałam z wakacji i wczesniej nie mogłam zobaczyć. Gdzie mogę do ciebie napisać, bo mam do ciebie jedno pytanko :)

    OdpowiedzUsuń