czwartek, 11 lipca 2013

{69-73} Knocking On Heavens Door.

Hej, ludziska!
I w tym momencie wszystkim nasuwa się pytanie: kto ty jesteś? Ja? Jam jest nowa stażystka – Minaslimme, miło mi. Ale w dalszym ciągu nie wiecie nic o mnie! W takim razie zapraszam na moją podstronę, którą widzicie teraz po swojej lewej stronie.
A teraz zapraszam do obejrzenia moich prac, które śmiem nazywać szablonami lub nagłówkami.

(Podgląd po kliknięciu w miniaturkę)

Początkowo było to zamówienie, które wykonywałam prywatnie dla jednej dziewczyny, ale ona zrezygnowała i teraz stało się szablonem wolnym.
Nie jestem zadowolona z tego czegoś. Połączenie tekstur jest okropne, przejście w tło zbyt gwałtowne (jak w większości moich szablonów, ale to szczegół), a o wycinaniu postaci to wspominać nie będę. Jest to najgorszy szablon ze wszystkich, które znajdują się w tej notce.

(Podgląd po kliknięciu w miniaturkę)

Zwyczajny szablon w stylu onetowskim. Podobają mi się takie szablony – są proste, ale efektowne.
Na początku mi się podobał, ale teraz uważam, że jest na drugim miejscu od końca w moim rankingu szablnów w tej notce. Jedyne, co mi się w nim podoba jest wtopienie stocków. Dziewczyna jest źle wycięta i wtopiona, tekstury też źle wyglądają, więc jest po prostu źle zrobiony. Do niczego.

(Podgląd po kliknięciu w miniaturkę)

Wcześniej był to szablon na moim blogu prywatnym, ale teraz, kiedy zastąpił go inny, mogę go Wam oddać. Podoba mi się. Nie użyłam w nim żadnych stocków oprócz modelki, ale wydaje mi się, że wygląda ładnie, co?

(Podgląd po kliknięciu w miniaturkę)

A to jest te dziwne coś, które powstało do nagłówka, który, nawiasem mówiąc, bardzo mi się podoba. CSS niby nie jest aż taki straszny, ale efekt końcowy jest do niczego. Po bokach oczywiście nie ma takiego ogromnego tła, ale wygląda to tak, dlatego że musiałam oddalić, żeby było widać cokolwiek poza nagłówkiem. Próbowałam zrobić cokolwiek, żeby szablon wyglądał lepiej, szukałam innego tła, kolorów, ale niestety nie udało się.

(Podgląd i pobieranie po kliknięciu w miniaturkę)

To jest nagłówek, który zrobiłam kupę czasu temu i teraz do wygrzebałam z czeluści mojego pulpitu. Nawet mi się podoba, ale jeśli robiłabym go teraz, zmieniłabym masę rzeczy. Jednak nie jest najgorszy.

To już wszystkie moje prace (pierwsze dwie to szablony rekrutacyjne). A poza tym, możecie zobaczyć jeszcze szablon na mojej podstronie, z którego nawet jestem trochę zadowolona, a to już coś!

Przyjmę zamówienia, nie wiem ile – zobaczę.

Pozdrawiam,
Minaslimme!

20 komentarzy:

  1. Masz bardzo ciekawy styl.
    Szablon 1. Hmmm... Szczerze to nic mnie tu nie powala. To po prostu połączone kilka tektur z postaciami, nic więcej.
    Szablon 2. Bardzo mi się podoba. W stylu "onetowskim". Nagłówek jest bardzo ładny, wszystkie barwy idealnie pasują do siebie oprócz modeli. Ona wycina się z tego tła.
    Szablon 3. Świetny szablon ! Nagłówek jest boski, taki prosty, ale jednak. Mogłabyś tylko podwyższyć posta, bo wydaje się z niski.
    Szablon 4. Sam nagłówek jest bardzo ładny, lecz wszystko poza nim niekoniecznie do niego pasuje. Mogłabyś upodobnić kolorystycznie tło bloga do nagłówka może to dało by lepszy efekt.
    Nagłówek bardzo mi się spodobał. Kolory współgrają łącznie z obrazkami.
    Ogólnie. Robisz świetne prace, ale musisz jeszcze trochę popracować. Życzę Ci powodzenia oraz weny, a także miłej pracy w Fs :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie rozumiem, dlaczego mój komentarz się usunął ;-;

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też zacznę od początku :)
    Wycięcie postaci w pierwszym szablonie to zasługa inteligentnych nożyc (gimp), które są niezastąpione w wycinaniu artów. Co do tego podniesienia, to masz rację :D
    Drugi pominę.
    Trzeci też mi się bardzo podoba, mamy podobne gusty. I znowu to podniesienie posta, ale tym zajmę się w kolejnych szablonach.
    A w ostatnim to przez animacje w kartach (w pierwszej).
    Dziękuję za opinię, na pewno zastosuję się do Twoich rad :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do Arcanum, ten ostatni szablon... Nie będę go komentować, nie podoba mi się po prostu.

      Corrine, na szczęście zdążyłam przeczytać komentarz :)

      Usuń
    2. Nie nazwałabym tego radami, a raczej sugestiami. Jestem od ciebie gorsza w szablonowaniu więc rad dawać nie wypada :3

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Oj, wcale nie. Jestem zawsze śmiertelnie poważna :D Ale co tam się przejmować... doskonałość jest przecież przereklamowana :3

      Usuń
  5. Super szablony,jak dla mnie wszystkie są super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zacznę od początku! Nie obrażając innych stażystek chcę powiedzieć ,że twoje szablony urzekły mnie najbardziej. Widać,że chcesz je robić i umiesz je robić. Tyle że musisz jeszcze popracować troszkę nad zapełnianiem nagłówka i nad kodami CSS,ale na wszystko jest czas! :)

    I do innych stażystek : Nie przejmujcie się komentarzami bo każda z waszych prac ma coś ładnego :) Tylko trochę popracować i będzie perfection . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło słyszeć, że szablony się podobają :)
      Ja wiem, że ja nad Css-em muszę popracować, mam z nim drobne problemy, ale i tak myślę, że idzie mi coraz lepiej.

      Usuń
    2. I masz racje! Na pewno idzie :>

      Usuń
  7. Szablony są szczerze średnie, ale przedostatni. Jest ładny, ciemny i nie jest nudny, a to najważniejsze. Jedyne co mi się nie podoba to menu, mogłaś zrobić większy odstęp, bo niechlujnie na siebie nachodzą. Co do reszty to na prawdę nic specjalnego.
    Życzę powodzenie i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że zamówienie złożone według starego regulaminu. Jeśli chcesz, aby zamówienie zostało przyjęte i zrobione - przeczytaj regulamin i złóż zamówienie jeszcze raz. I jeśli możesz, napisz u jakiej szabloniarki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie najbardziej podoba się czwarty szablon, ale między kartami w menu mogłyby być większe odstępy, bo zachodzą na siebie i brzydko to wygląda. Nagłówek też jest dość ładny. W drugim szablonie wszystko fajnie, ale tło za szybko przechodzi w nagłówek. Albo mi się wydaje, albo w trzecim szablonie jest tylko ta modelka i kilka tekstur, ale za to ciekawy sposób na połączenie tła z nagłówkiem. Natomiast w pierwszym (nie obraź się) nic mi się nie podoba. Grafika składa się z jednej (w sumie to z dwóch, bo to para) postaci, dwóch lub trzech tekstur plus napis. Kody CSS są proste, a nagłówek dziwnie komponuje się z tłem.

    Podsumowując, nie jest źle. Trochę nauki i ćwiczenia, a wszystko będzie dobrze.
    Życzę Ci powodzenia na stażu!
    Pozdrawiam, Natt. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hasło: " shout it from the roof tops"
      Adres bloga: http://yume-shinderera.blogspot.com/
      Nick autorki bloga: Mika
      Szabloniarka (tak na wszelki wypadek, jeśli ktoś by się pomylił :D): Minaslimme
      Układ (prawokolumnowy, lewokolumnowy, dwukolumnowy, bez kolumn, itp.) : prawokolumnowy
      Rodzaj szablonu (onetowski, z nieruchomym tłem, normalny (nagłówek i jednokolorowe tło), itp.): normalny
      Kolorystyka: brąz i zieleń (ale możesz to nagiąć^^)
      Postacie, stocki, zdjęcia, obrazki:tacy aktorzy jak: Jung Hwa Yong i Park Shin Hye

      zdjęcia:

      1) http://images5.fanpop.com/image/photos/31600000/Haiker-Codes-Combine-Winter-park-shin-hye-31643549-333-500.jpg

      i

      2) http://www.soompi.com/wp-content/uploads/2013/02/Jung-Yong-Hwa.jpg
      Ale daję ci wolną rękę, może znajdziesz lepsze, byleby Park Shin Hye miała długie włosy:)

      Napis:tytuł bloga: "Yume Shinderera" i pod spodem mniejszymi literami: "Bo jesteśmy, jak noc i dzień"
      Dodatki (button, karty postaci, favikona, itp.) : jakbyś mogła, to button, dość duży:)
      Ogólny opis szablonu, prośby co do szczegółów (opcjonalnie): nic
      Kontakt z autorką (gg i/lub email): gg - 13013038 i mail - mika.nakami@gmail.com

      Usuń