poniedziałek, 8 lipca 2013

{57-64} Nowa szabloniarka ( znowu )


Witam! O to moja pierwsza notka. Bardzo się z tego cieszę, ale i zarazem boję. Nie wiem czy moje szablony przypadną Wam do gustu. W końcu każdy ma inny styl. Jednak o stylach się nie dyskutuje. Przygotowałam kilka szablonów i jeden nagłówek. Tematy są różne. Gdyż robię różną tematykę, jednak wszystko możecie zobaczyć na mojej podstronie. Tam z boczku. Przepraszam, taki mam nawyk. Nie będę tu mówiła o sobie. Jeśli chcecie się czegoś dowiedzieć to wejdźcie. Przepraszam, że tak wcześnie, ale nie mogłam się doczekać Waszych opinii. Jeszcze raz przepraszam. Więc zaczynamy! Wszystko rzecz jasna wolne.


Nagłówek:
Co do nagłówka. Nic do niego nie mam. Podoba mi się kolorystyka.

Szablony:
Ten mi się podoba. Fajny układ postaci. Bardziej dla fanów 1D.


Uważam, że ten jest najgorszy. Takie moje zdanie. Jednak CSS fajny.


Ten mi się podoba. Ładny w swojej prostocie. Taki zimowy. 

To chyba mój dzisiejszy faworyt. Fajny taki efekt koła. 

Tu też taka kula, ale też odbicie. Harry Potter. Lubię. 

Ten też mi się podoba. Taki kobiecy. Na styl może Paryża. 

Ten taki zielonkawy. Coś o wróżkach, elfach może...


Mam nadzieję, że szablony Wam się spodobają. Mi się podobają. Wszystkie są chronione hasłem. Regulamin... Przyjmę od 3-5 zamówień. Może mało trochę. Pozdrawiam!

18 komentarzy:

  1. Miło mi cię powitać jako stażystkę, ponieważ także nią jesteś :) Zacznę już komentować twoje prace.
    1) Bardzo ładny. Kolory pięknie współgrają ze sobą, wszystko idealnie do siebie pasuje. Przy tym nagłówku nie mam zastrzeżeń.
    2) Część graficzna, choć nie lubię 1D to muszę przyznać, że zrobiłaś to bardzo ładnie. Css też piękny, jedyne co to te 'stronki' nie mają według mnie sensu ;)
    3) Nagłówek przepiękny! Do niego nic nie mam. Ale w cssie coś tam się znalazło. Po pierwsze powinnaś podnieść nagłówek tak, żeby nie było widać jego górnej krawędzi. Myślę że to będzie ok. -10px. Po drugie powinnaś wyśrodkować górne menu, to będzie wyglądało lepiej. A to 'Autorki' to co? Lista Linków, bodajże? W każdym razie powinnaś tą Listę Linków zrobić ładniej tzn. oprawić w ramkę, usunąć wypunktowanie.
    4)Widać niewymazane krawędzie w nagłówku, co wygląda niezbyt ładnie. I css jest taki..prosty. Żadnych animacji, nic. A jednak podoba mi się on.
    5) Nagłówek pozytywny, nie mam zastrzeżeń. Css-znów radzę ci usunąć wypunktowanie. Poza tym wykorzystałaś moje kody, nic o tym nie pisząc. Cóż, byłabym ci wdzięczna gdybyś wspomniała, że zrobiłaś to dzięki mnie, bo dużo mi zajęło znalezienie i napisanie tego kodu.
    6) Według mnie ten szablon jest najgorszy z dzisiejszej notki. Taki prosty, okrągły i...no jakiś taki. Nie podoba mi się. Nie bierz mi tego za złe. Oprócz tego takie pytanie: a gdzie strony? Przeszukałam całego bloga i nigdzie ich nie widzę, a właśnie ten element lubię oceniać najbardziej.
    7) Nagłówek śliczny. Jak zwykle radzę ci podnieść go o -10px do góry. Css natomiast nie powala. Strony są takie proste, bez wykorzystania żadnych kodów na nie. No i oczywiście, co jest stałym punktem mojego komentowania - usuń wypunktowanie!
    8) Nagłówek jest całkowicie nie wymazany. Widać jego krawędzie co wygląda nieschludnie. I znów podniosłabym nagłówek 0 -10px. I znów usunęłabym wypunktowanie. I znów wykorzystałaś moje kody nic o tym nie pisząc :) Nie mam do ciebie jakiś pretensji, ale wolałabym, gdybyś gdzieś tam wspomniała, że te kody są ode mnie.
    To tyle, wszystkie dzisiejsze szablony są bardzo ładne. Życzę powodzenia na stażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się Esme w 100 % z Tobą , więc nie widzę sensu pisania kolejnego , ogromnego komentarza , który będzie po prostu powtórką twoich słów ubranych w inne słowa. Chodź końcówka u Ciebie mi nie pasuje a mianowicie - kody CSS. Po to opublikowaliśmy je na Fabryce Szablonów , aby każdy z nas mógł z nich korzystać. Rozumiem , jeśli ktoś jest zza fs to mogłaś się przyczepić , ale to po prostu było nie na miejscu :)

      Usuń
    2. Z tymi kodami to też tak uważam. Myślę jednak że zamiast umieszczania na kolejnych blogach informacji i tym, że wykorzystało się kody - wystarczy komentarz pod podstroną z arkuszami.

      Usuń
    3. Może i macie rację ;) Ja po prostu muszę się zawsze do wszystkiego przyczepić :D

      Usuń
    4. hahah , nic się nie stało :D

      Usuń
  2. Cześć, chciałam by zamówić szablom.
    Hasło: IMPOSSIBLE
    Blog: http://niallandchachi.blogspot.com/
    Tematyka: Chciałam by, żeby szablom był w kolorach czerwonym i szarym. Tłem ma być coś związane z Londynem np. Big Ben, London Eye.
    W szablonie mają być dwie postacie.
    Cytay: I’ve tried to ask myself, Should I see someone else? I wish I knew the answer.
    1. Chachi Gonzales.
    https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/934964_650180295008892_1297145814_n.jpg
    2. Niall Horan.
    http://25.media.tumblr.com/tumblr_m7tpapXLND1rwbyoro1_500.jpg




    To wszystko.
    Z góry Dziękuje i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różowy Kotek9 lipca 2013 06:09

      Przepraszam. Z chęcią bym przyjęła, ale odchodzę.

      Usuń
  3. Zaglądam tutaj czasem i niektóre szablony są naprawdę dobre, ale niektóre to aż w oczy rażą. O Twoich powiem, że kilka jest dobrych, a kilkach już mniej. Z tego co zauważyłam w każdym Twoim szablonie (nie licząc 5 szablonu wolnego, bo tam nagłówek jest w kółku) jest zbyt szybkie przejście tła w nagłówek. Radziłabym Ci zaglądnąć na http://imaginaria-luna.blogspot.com/ . Bloga prowadzi Kaeru i mi pomogła doprowadzić moje szablony do jakiegokolwiek stanu użyteczności.

    Szablony:
    1. W sumie wszystko byłoby okej, gdyby nie ta bardzo widoczna przezroczystość postaci. CSS prosty, ale ładny. Zbyt szybkie przejście tła w nagłówek.
    2. Nie wiem co tam robi ta czerwona róża. Skoro cały szablon jest fioletowy ona też powinna. Takim sposobem w ogóle tam nie pasuje. Grafika mi się podoba (pomijając różę), CSS mniej.
    3. Grafika jest przepiękna... Normalnie zakochałam się w tym nagłówku. Ale przejście... no cóż. Co do CSSa to taki jakiś dziwny. Karty mogłyby być oddalone od siebie, a w kolumnie tekst przykleja się do ramki.
    4. Tutaj po raz kolejny urzekła mnie grafika. Przejście jest w miarę dobre, ale wydaje mi się, że to zasługa tylko i wyłącznie kształtu nagłówka. CSS - prosty, ale chwytający za serce.
    5. Znowu przezroczyste postacie. Ogółem fajny pomysł na to odbicie i nagłówek w kole. CSS - tekst znów przykleja się do ramek, jest bardzo prosto.
    6. I znowu przezroczyste postacie, gdyby nie to nagłówek byłby przepiękny, a teraz jest tylko ładny. CSS - ładny, przejrzysty, ale jakoś dziwnie patrzy mi się na tą przerwę między tekstem postu a ramką.
    7. Ten pod względem grafiki jest piękny. Na moje oko wszystko się w nim ładnie komponuje, ale nie wiem czy o ja mam coś z oczami czy nie wyszło Ci wtopienie? CSS - fajny, trik ze stronami mistrzowski.

    Nagłówek: bardzo ładny, nie mam do niego żadnych zastrzeżeń.
    Ogólnie nie jest źle, masz małe problemy, a w praktycznie każdym szablonie jest złe przejście. Dużo ćwicz, a będzie lepiej. Masz potencjał i możesz być naprawdę świetna w tym co robisz.
    Pozdrawiam, blue.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I właśnie dlatego chciałam, żebyś wspomniała, że to ja wymyśliłam trik ze stronami. Wiesz, trochę się namęczyłam pisząc ten kod, a ludzie myślą, że to twoja zasługa :))

      Usuń
    2. Ale ja nie napisałam, że to mój trik... Chodziło mi o to, że fajnie to wygląda.. Jeśli Ty napisałaś ten kod to moje gratulacje! :) Bardzo fajny. :D
      Pozdrowionka, blue.

      Usuń
    3. Ale nie, ja pisałam do Różowego Kotka :) Przepraszam, niechcący napisałam w odpowiedzi do ciebie :D

      Usuń
    4. Aha... Nic się nie stało. :D

      Usuń
  4. Czy to obracanie w ostatnim szablonie, nie jest w stylu Esme?
    Ona często takie robi....

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne szablony *,* Więc chciałabym zamówić u ciebie szablon . Jednak chciałabym się z tobą skontaktować czy mogę twój email ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różowy Kotek9 lipca 2013 06:08

      Przepraszam, ale ja odchodzę

      Usuń
  6. To ja może zacznę od początku :)
    1. Nagłówek miarę mi się podoba. Nie jest to jakiś szał, że oczy wychodzą z orbit, ale jest w miarę ładny.
    2. Co do tego szablonu mam kilka zastrzeżeń. Po pierwsze i najważniejsze: Największe postacie są zbyt przezroczyste. Ja wiem, że to było zamierzone, ale mimo wszystko - nie udało się. Większość twarzy nie wygląda zbyt dobrze. Są poprzecinane masą linii i nie wygląda to estetycznie. CSS ładny.
    3. Nie wiem, co takiego złego w nim widzisz, że jest najgorszy ze wszystkich. Jedyne co w nim mi się nie podoba to ta róża, która odstaje kolorystycznie, ale... Nie, ewentualnie mogłaby zostać, ale jeśli byłoby więcej takich czerwonych akcentów w szablonie czy nagłówku. I ten CSS. Mogłaś zrobić coś więcej niż te przesuwające się karty... Oj no dobra, ja nie narzekam, szablon ładny, podoba mi się :)
    4. Tutaj rzecz, która od razu rzuca mi się w oczy to zbyt gwałtowne przejście w tło. Mogłabyś trochę pomazać po krawędziach gumką czy pędzelkiem o małym kryciu i byłoby bosko. Bo ten szablon jest na prawdę ładny, tylko to tło...
    5. A ten podoba mi się i to bardzo! Jest na drugim miejscu w moim rankingu szablonów z tej notki :) Tylko... Nie wiem czy pod głową dziewczyny są stocki czy tekstura, ale na twoim miejscu (jeśli są to stocki) wymazałabym ich trochę bo psują efekt (chodzi mi o te paski na twarzy dziewczyny.
    6. A ten (nie obraź się, proszę!!!) nie podoba mi się w ogóle pod względem graficznym. Ten obrócenie, ostre krawędzie tej kuli, w ogóle cała kula i kolory. Chodzi o to, że mogłabyś troszeczkę wytrzeć krawędzie tej kuli bardzo małym kryciem, żeby tak delikatnie wtapiała się w tło (ale tylko delikatnie). No i mogłabyś też usunąć kolorki i rzucić jakąś koloryzację, a byłoby świetnie! CSS też dość ładny :)
    7. Co do tego nie mam żadnych zastrzeżeń. Jest bardzo ładny, CSS też mi się podoba. Jest na trzecim miejscu w moim rankingu :)
    8. I widzę, że największą piękność notki zostawiłaś nam na koniec - trzymanie w niepewności :D. Jest śliczny. Wszystko idealnie ze sobą współgra, CSS jest ładny, nic dodać, nic ująć :P
    Pozdrawiam,
    Minaslimme!

    OdpowiedzUsuń
  7. pobrałam szablon : http://naglowek13.blogspot.com/
    na bloga: http://hatred-of-the-sisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń