piątek, 5 lipca 2013

{50-56} I wanna cry and I wanna love

Witam. Jak tam pierwszy tydzień wakacyjnej wolności ? Mnie już jakoś leci ;D

Dzisiejsza notka składa się prawie z samych, wolnych szablonów. 
Coś mnie natchnęło i myślę, że zrobię Wam miłą odmianę. 


Zamówienie dla Naomi


Miałam trochę problemów z tym szablonem, bo nijak nie mogłam go dopracować.
Aż w końcu przyszło to oświecenie i pozwoliło na jego wykonanie.
Szczerze to boję się opinii Naomi.

Szablony wolne :

pobierz
Zaczęłam od nowego stylu. Muszę przyznać, że powrót do takiego podstawowego szablony był całkiem niezłym pomysłem, ale ocenę pozostawię Wam.

pobierz
Na początku miał być to nagłówek do mojego prywatnego bloga graficznego, ale pomyślałam, że po co
mam pozostać tylko na tym.

pobierz
Szablon zrobiła w kilka chwil i po głębszym namyśle postanowiłam go opublikować.
Jak dla mnie wygląda całkiem, całkiem.

pobierz
Taki sobie. Jest dobry, ale brakuje mi w nim czegoś.

pobierz
Nie wiem co napisać. Bardzo podoba mi się tekst oraz stocki, ale modelki mi nie pasują.

pobierz
Mój faworyt z całej tej notki. Najbardziej w oczy rzucają mi się te wyraźne kolory.
Co sądzicie ?

Jak dobrze widać wszystkie szablony wolne są w innym stylu. Coś mnie natchnęło, no i proszę. Jest.
Mam nadzieję, że pracę się Wam spodobają.
Zapraszam też na mojego bloga graficznego Arcanum Quieti

Przyjmę od 3 - 5 zamówień.
Prosiłabym szczegółowo opisywać szablon jaki chcecie mieć, bo z małą ilością szczegółów mogę robić ogromne błędy.
Pozdrawiam.

Edit :
Przyjmuję zamówienie Shaby, a wyjątkowo zamówienia Wiktorii Nowakowskiej i Melissy.
Dodatkowo przypominam żeby czytać podstrony szabloniarek.

27 komentarzy:

  1. To ja może zacznę od początku :)
    W pierwszym szablonie podoba mi się CSS, ale sama grafika może strasznie nie powala. Nie chcę oczywiście powiedzieć, że jest zły, bo bym skłamała i to bardzo, ale te postacie tak jakoś tu nie pasują. No nie wiem.
    Drugi jest świetny. I pod względem graficznym jak i z CSS-em. Na prawdę bardzo mi się podoba.
    Trzeci i czwarty są bardzo podobne do drugiego w kwestii CSS-a, ale graficznie są całkowicie różne, co nie zmienia faktu, że są co najmniej dobre.
    Piąty... Nie wiem, czy tylko mi się wydaje, czy na prawdę tak jest, ale ta modelka jest chyba tak trochę dziwnie wycięta. A co do CSS-a, to wypowiadać się nie będę, bo obawiam się, że słów mi na kolejne szablony zabraknie.
    Szósty jest bardzo ładny, taki klimatyczny, delikatny, jeden z lepszych w notce.
    A na ostatni to mi słów brak (mówiłam, że może mi zabraknąć). Nie wiem, jak ty to robisz, ale ten nagłówek jest po prostu cudny. Te kolorki rzeczywiście rzucają się w oczy. No ale samo wykonanie... Mistrzostwo! Mój faworyt.
    Zazdroszczę talentu.
    Pozdrawiam, życzę weny
    Minaslimme.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa. Tobie też życzę weny :D

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie podejmę się tego zamówienia. W mojej podstronie wyraźnie piszę czego nie wykonuję, a anime akurat się tam znajduje.

      Usuń
  3. Robisz na prawdę ładne szablony najbardziej podoba mi się 6. Jest śliczny. CSS też na prawdę wychodzi Ci genialnie. Życzę powodzenia w dalszej pracy. Mam nadzieję, że dalej będziesz robić takie ładne szablony. A może nawet lepsze. Jedna rada ode mnie. Nie dekoncentruj się. Masz plan na szablon i trzymaj się go. Tyle z mojej strony. Krótko, zwięźle i na temat. Nic dodać nic ująć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz bardzo ciekawy styl robienia nagłówków. Dobrze łączysz ze sobą zdjęcia, dobierasz odpowiednie czcionki, czyli robisz dobrze to, co najważniejsze w tworzeniu szablonów. Poza tym dobrze posługujesz się CSS. Zdecydowanie moimi faworytami z szablonów wolnych jest pierwszy i ostatni szablon. Mają wyraziste, stonowane kolory i to przyciąga moją uwagę. Życzę dalszych sukcesów i duuużej weny ;) :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym się spytać, kiedy będzie szablon dla mnie? :) złożyłam zamówienie 2 notki wcześniej ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie podejmowałam się żadnego zamówienia oprócz tych z editu.

      Usuń
    2. ale Esme przyjmowała :)

      Usuń
    3. Viv, tak. Twoje zamówienie pojawi się 13.07 na stronie. Jakbyś przeczytała na podstronie, to byś wiedziała, wszystko tam napisałam :))
      +napisałam ci na gg

      Usuń
  6. 1) Pierwszy szablon pod względem gaficznym jest nawet, nawet, ale nie powala. Ogólnie jest chyba najgorszy z dzisiejszej notki, co wcale nie oznacza, że jest zły. Jak już mówiłam, robisz genialne szablony :) Css jest przyzwoity. Jedyne co bym w cssie zmieniła to lekko powiększyła podstrony.
    2) Widziałam, że masz ten szablon na swoim blogu graficznym ^^ Graficznie super, jedyne co mi się nie podoba, to zdjęcie modelki. Css też ładny, a nawet podobny do poprzedniego szablonu. Podsumowując, jest super :)
    3) Nagłówek świetny, żadnych zastrzeżeń, a w cssie zmieniłabym tylko text-align: center; na posty :)
    4)Nagłówek super, modelka doskonale dopasowana do szablonu. Css też jest dość ładny. Widać tam kawałek próbnego tekstu. A więc, na twoim miejscu dałabym to w ramkę.
    5) Ten podoba mi się chyba najbardziej ze wszystkich. Kolory takie żywe, dużo stocków, nagłówek nie jest taki pusty. Css także najbardziej mi się podoba, ponieważ jest inny. Ogólnie, świetny i chyba najlepszy z dzisiejszej notki :)
    6) Nagłówek piękny, natomiast css, tutaj przepraszam za szczerość, jest najgorszy ze wszystkich szablonów. Na szczęście twoje nagłówki są świetne, więc udało ci się zachować urodę, jaką ma w sobie ten szablon :)
    7) Ładny. Kolory piękne, stocki doskonale dopasowane. Nic więcej nie mam do powiedzenia :)
    Ogólnie szablony świetne, uwielbiam twoje prace, Arcanum ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Czesc :)
    Ja tu ze słówkiem do Careline ! Chciałabym zmienić zdjęcia odnośnie szablonu. Moglabys podać mi swoje gg ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne , 11455817 ; ) Pisz i możesz opisać mi dokładniej te zamówienie , nie będę miała nic przeciwko ; D haha

      Usuń
  8. hasło: impossible
    na bloga: hugmekissmelovememarryme.blogspot.com
    czarne tło, chciałabym aby było przejrzyście..
    jeżeli chodzi o układ to zdaję się na Ciebie :)
    szablon z nią -> http://pokazywarka.pl/42fs4h/#zdjecie7787948
    oraz z Malikiem -> http://pokazywarka.pl/yse7hg/#zdjecie7788185
    prosiłabym, aby dziewczyna była trochę wyżej od Malika po prawej i jak można to żeby było jej lustrzane odbicie, a Zayn troszeńkę u dołu po lewej.
    od jego papierosa żeby unosił się dym i ciągnął się aż do dziewczyny. Można coś dodać jeszcze żeby nie było tak pusto- w tym momencie zdaję się na Ciebie :)
    Byłabym ogromnie wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałabym :) cały szablon chciałabym w odcieniach szarości i czerni :)

      Usuń
    2. Ojć zapomniałam dodać jakikolwiek kontakt, więc proszę 46979172 nr GG :)

      Usuń
  9. Zacznę od początku. Szalony które wykonałaś są boskie! Najbardziej podoba mi się ten Naomi! :>

    impossible .
    szablon na bloga : http://angels-of-fame.blogspot.com/
    Chciałbym również zamówić u ciebie szablon, więc jeżeli zgodziła byś się wykonać moje zamówienie to już wszystko piszę :

    Samo opowiadanie było by o przyjaciołach którzy kończą szkołę i wyjeżdżają do Los Angeles czy coś w tym stylu by spełniac swoje marzenia. Więcej nie powiem ; > Jezeli zgodzisz się zrealizowac moje zamowienie to chciałbym na początku by szablon był trójkolumnowy. Ale jeżeli będzie pasowało ci wykonac to jakos inaczej to czemu nie. Kolorystyka? Hm.. myslałem o fiolecie ale nie wiem czy bedzie pasował. Więc zostawię to tobie. Gdy już zdecydujesz że chcesz zrobić moje zamówienie to chciałbym żeby jakoś pod zdjęciami ( które zaraz podam ) na nagłówku znajdował się napis " Angels of fame" To teraz może zdjęcia :

    http://data.whic​dn.com/images/66​409153/large.png​
    http://data.whic​dn.com/images/65​837673/large.jpg​
    http://data.whic​dn.com/images/64​832124/large.png​
    http://data.whic​dn.com/images/66​657085/large.png​
    http://data.whic​dn.com/images/66​653279/large.jpg​
    http://data.whic​dn.com/images/66​577823/large.png​
    http://data.whic​dn.com/images/66​543408/large.jpg​
    http://data.whic​dn.com/images/66​562533/large.jpg​

    Ogólnie nie musisz wykorzystywac wszystkich tych zdjęć ; > Tylko chciałbym,żeby była tam na 100% dziewczyna i na 100% chłopak no i może ten napis Hollywood z tyłu ; > Gdzieś w tle. Więc ode mnie było by to na tyle, i czekam na odpowiedź, a jezeli miała byś jakieś pytania czy uwagi pozostawiam slad : GG - 45929247

    Pozdrawiam i życzę więcej weny na tak piękne szablony :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę nie jestem pewien czy przyjmiesz moje zamówienie jak napisałem hasło z małych liter, to z przyzwyczajenia,przepraszam! żeby potwierdzić,że czytałem regulamin to może jeszcze raz poprawiam.

      IMPOSSIBLE

      Usuń
  10. Zapraszam na mój nowy graficzny blog:
    http://lovinginlive.blogspot.com/

    Może Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam uprzejmie.
    Wasze ogłoszenie zostało pozytywnie rozpatrzone i opublikowanie w Katalogu Graficznym.


    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem czy mi się uda, ale mam ogromną prośbę o szablon.
    HASŁO: IMPOSSIBLE
    A więc kolorystyka bradziej taka w ciemniejszych barwach chociaż czarny najlepiej by się komponował. Fabuła bloga jest bardziej kryminalistyczna więc z tego względu taki dobór kolorów. Jeśli chodzi o zdjęcia to mam dwa takie, które chciałabym, żeby się tam znalazły.
    Lucy Hale:
    http://24.media.tumblr.com/b739e08b72fadd43567f897a8a1dee1b/tumblr_mo8qo2MehQ1ref81go1_500.jpg
    Perrie Edwards:
    http://25.media.tumblr.com/71c22efab2b7da9a59e59402a125a83b/tumblr_mpl22cZDxN1s8zx0no1_500.png
    są to tylko przykładowe, ale wydaje mi się, że odpowiadają charakterowi jaki chciałabym uzyskać. W dodatku chciałabym by znalazł się tam Justin Bieber i Zayn Malik również w zdjęciach o takich odcieniach chociaż jeśli uznasz, że lepiej wyjdzie to w kolorze to z chęcią się na to zgodzę.
    NAZWA BLOGA: Everytime When I lie
    ADRES BLOGA: http://everytime-i-lie.blogspot.com/
    To chyba wszystko z góry dziękuję jeśli rozpatrzysz to pozytywnie bo bardzo mi zależy. Dziękuję <3!
    KONTAKT: karka174@op.pl / GG: 28771443

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ciekawie i interesująco :)




    http://veeksler.blogspot.com/ bardzo proszę o komentarze i dodanie do obserwowanych odwdzięczę się tym samym :)

    OdpowiedzUsuń