środa, 31 lipca 2013

{100-106} I'm like a bird

Cześć wszystkim♥♥

Jestem Dramona, nowa stażystka na FS. Nie będę tu pisać jaka jestem, ale jeśli koniecznie chcecie to wiedzieć, to zapraszam was na moją podstronę. Na dzisiaj wykonałam wam 1 szablon wolny i aż 5 zamówień :)

Wolny:
(Podgląd po kliknięciu na miniaturę)
Pobierz
Bardzo mi się podoba ten szablon. Jest taki... delikatny, chociaż moja bajka to raczej mroczne szablony. Może ktoś zauważył, może nie, ale u góry jest napis "Believe". Jest dlatego, że na początku ten szablon miał być na mojej podstronie i był tam napis "Podstrona Dramony" i próbowałam to jakoś ukryć. I proszę, oto wyszło takie coś :-)

Zamówienia:
dla Chachi Gonzales
(Podgląd po kliknięciu na miniaturę)
Pobierz
Szczerze wam powiem, że z tym zamówieniem miałam sporo problemów... Nie mogłam jakoś dobrze skomponować nagłówka, stocki zbyt się wyróżniały, a CSS nie do końca działał poprawnie. Tak więc postanowiłam, że zrobię ten szablon jeszcze raz i.. udało się za trzecim razem. Musicie jeszcze wiedzieć, że nie lubię robić niebieskich szablonów. Nie wiem, jakoś tak mi nie pasują... 

dla Directionerki
(Podgląd po kliknięciu na miniaturę)

Hm, muszę przyznać, że mi się podoba :) Zamówienie robiło mi się szybko i przyjemnie, więc nie było żadnych problemów. Baśka fajnie, Niall też, wszystko gra. Mogłabym zmienić tu napis, ale jakoś tego nie zrobiłam, a szkoda. Mam nadzieję, że szablon się podoba :-)

dla Nelsie♥
(Podgląd po kliknięciu na miniaturę)

Jejku, strasznie mi się podoba ten szablon *__* Chciałam dać zdjęcie Malika jak pali, ale wszystkie zdjęcia jakie były miały za małe wymiary. Ale to też jest spoko :) Nie wiem co jeszcze powiedzieć, uwielbiam ten szablonik. Mój faworyt w tej notce. Hahaha, jak widać dziewczyny uparły się na Baśkę :*

dla Olijki
(Podgląd po kliknięciu na miniaturę)

Ten akurat średnio mi się podoba. Olijka, chciałaś, żeby lewa kolumna była podniesiona, a prawa została na swoim miejscu. Zrobiłam tak, ale wyglądało to naprawdę okropnie, dlatego też jest tylko układ lewokolumnowy. 
P.S. Uwielbiam ten stock z różą *-*

dla Anki
(Podgląd po kliknięciu na miniaturę)

Jezzu, okropność :((( Anka, jeśli ci się nie podoba to napisz do mnie (Lulu-22@wp.pl), to zrobię Ci nowy, bo ten jest naprawdę straszny :( A co mi się tu najbardziej nie podoba? To, że jest tylko środkowa kolumna, a tego strasznie nie lubię...

Ok, to już wszystko :) Mam nadzieję, że większości się podoba i... jest ok :D Naprawdę dziękuję, że u mnie zamawiacie i mam co robić, bo gdyby nikt nie zamówił to bym się chyba poryczała :P Proszę również o opinie w komentarzach, co zmienić, ulepszyć, a co jest dobre. Jeśli musi to już być krytyka, to niech będzie choć trochę konstruktywna. Pozdrawiam!

26 komentarzy:

  1. Na początek muszę przyznać, że masz niezły styl, lecz musisz uważać by tło nie nachodziło na twarze postaci na szablonach.
    Najlepszym szablonem z tej notki jest szablon piąty. Niestety muszę przyznać, że wygląda to jak para połączonych ze sobą obrazków. Nie widać żadnych tekstur. CSS w szablonie jest bardzo eleganckie i proste co wcale nie umniejsza jego urokowi.
    Widać, że masz już jakiś schemat na szablonach, lecz musisz uważać by nie zrobiło się zbyt tłoczno.
    Myślę, że to dobry początek. Życzę powodzenia na stażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ogromnie, wezmę sobie twoje rady do serca♥

      Usuń
  2. Muszę przyznać, że szablom jest świetny. Bardzo mi się podoba. Dziękuje, że go dla mnie zrobiłaś.
    Mam tylko mały problem. Nie chce otworzyć mi się szablom kiedy go pobrałam, więc mam pytanie. Zrobiłam by się administratorką na moim blogu i dodałaś by mi ten szablom. Mogłaś by to zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jasne :-) I straaaasznie się cieszę, że Ci się podoba :**

      Usuń
    2. Podoba i to bardzo. Mogłaś by mi podać swójadres gmail? Musze wysłać ci zaproszenie abyś byłaadministratorem. Jeśli chcesz wyśli na mój e-mail
      chachigonzales.96@wp.pl

      Usuń
    3. Już wysłałam ci zaproszenie.

      Usuń
    4. Może podaj mi swój adres gmail? Nie chodzi mi o e-mail tylko gmail taki taki masz wpisany jako login na blogger'a.

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za szablon. Masz rację ten stock z różą jest śliczny. Miałabym tylko małą prośbę. Gdybyś znalazła trochę czasu to mogłabyś Zrobić zakładki w takich zaokrąglonych kształtach tak jak jest w pierwszym szablonie.
    Bardzo dziękuję za szablon.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, spróbuję. Poinformuję cię na e-mailu, jak już wszystko będzie zrobione :-)

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję i przepraszam za dodatkową pracę.

      Usuń
  5. Cześć :D
    Robisz śliczne szablony, naprawdę :D Zresztą widzę, że chyba lubisz Barbarę Palvin, tak jak ja xd :)
    Życzę pomyślnego przejścia stażu <3
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tak, uwielbiam jej sesje, ale tym razem to dziewczyny wybrały ją do swoich szablonów :P

      Usuń
  6. Tutaj przyjaciółka Ani. Ania jest nad morzem i nie ma jak obejrzeć bądź dodać tego szablonu. Będzie w sobotę i wtedy go oceni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. mogłabyś mi dać link do tego zamówienia?

    OdpowiedzUsuń
  9. Obejrzałam twoje zamówienia i efekty. P a m i ę t a j to, że ja tak sądzę nie znaczy, że inni też muszą. Twoje szablony są ładne. Mają ciekawe ułożenie ale pojawiają się błędy. Twarze często przenika tło przez co są niewyraźne. Napisy górne są czasem ucięte ( chyba, że mi to tak wyświetla więc nie wiem :) ), polskie znaki strasznie rzucają się w oczy odmiennością pisma ( chodzi o np. " ł " na szablonie ostatnim ) Często przekręcasz, strony na których zamawiające chciałyby zobaczyć swoje postacie. Chcą kogoś po lewej, a ty go dajesz po prawej. " Stylowe wariatki " jeśli to nagłówek to jest śliczny, ale jeśli to szablon to kiepski. Nie podoba mi się, ze na szablonach gdy są zdjęcia to po bokach zamiast one ładne sklejać się z tłem to jest tam linia bądź jej przebłyski. W ostatnim kolory nie pasują do siebie. Wyczytałam, że zamawiająca chciała mroczne kolory więc co w tle robi ten niebieski?, a po za tym gdzie są te narkotyki bądź fajki? Chyba uciekły gdzieś indziej :( Życzę minimalnych popraw i powodzenia :)

    Haters me now <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam za błędy ortograficzne i stylistyczne.

      Usuń
    2. Dziękuję za ten komentarz, teraz wiem co poprawić. A co do tych uciętych napisów, jest to tylko na podglądzie, kiedy szablon jest na blogu wszystko jest ok :-)

      Usuń
    3. Co do stron się zgadzam, jeszcze nigdy (chyba) nie zrobiłam postaci po dobrej stronie :P A te fajki i narkotyki są, tylko pewnie nie zauważyłaś/eś, radze zerknąć na podgląd jeszcze raz :)

      Usuń
    4. w pełni zgodzę się z anonimem ;)
      Nie docierasz krańców szablonów wystarczająco albo źle obierasz kolor tła ; )
      Szablony ogółem są okej , przyjemnego stażu i jak najwięcej czasu na Fabryce :)

      Usuń
    5. Tak bo na podglądzie to wyglądało jakby było ucięte :) Faktycznie nie przyjrzałam się dokładniej. Jeśli choć troszkę to poprawisz to twoje szablony będą nic dodać nic ująć ^^ Nie wiem czy to też się wlicza do szablonu ale myślałąś może np. o dodawaniu kodów CSS np. cienie w postach? Niektóre szablony także mogłyby na tym zyskać i byłyby np. mroczniejsze :D Kilka takich rad jest na blogu " http://by-elfaba.blogspot.com/p/instrukcje.html ". Jak wyżej przyjemnego stażu :]

      Usuń
  10. szablon jest cudowny :) mam tylko jedną prośbę, czy mogłabyś poprawić w nagłówku jedną rzecz? zamiast bifore to before :) A i czy mogłabym na chwilę zrobić cię adminką na moim blogu, żebyś wstawiła szablon? :) idealnie wpasowałaś się w mój gust, dokladnie tak wyobrażałam sobie ten szablon. Istne arcydzieło :) ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Dlaczego zawszę muszę się spóźniać z napisaniem komentarzy. Masz naprawdę niezwykły styl robienia szablonów. Szkoda że ja takich nie robię :(. Cenię sobie to, że naprawdę się starasz i ci to znakomicie wychodzi mam ogromną nadzieję, że przejdziesz staż.

    OdpowiedzUsuń