środa, 10 kwietnia 2013

{11-13} I’ll say I’m fine

A więc Hej wszystkim ; )) Przychodzę do Was z zamówieniami i jednym szablonem wolnym c; Tak mi się wydaje. :D Tralalal, nie chce mi się nic pisać to przjdę od razu do szablonów. :)


Darmówka:

(kliknij w miniaturkę, aby ujrzeć podgląd)



Szablon wkonałam dla siebie, na swojego bloga, lecz postanowiłam, że się nim podzielę. Ogólnie jest moim zdaniem najładniejszy z tej notki. 




Zamówienie dla Nutella: 
(kliknij w miniaturkę, aby ujrzeć podgląd)


Co do tego szablonu... TAK! Jestem zadowolona. Nie mam mu nic do zażucenia, wszystko mi się w nim podoba. Kolumny działają jak należą. Jest jak dla mnie ładny :)


Zamówienie dla :



Jest dziwny. Podobają mi się różnokolorowe kolumny. Tyle. 



Na dzisiaj to tyle :) Mam nadzieję, że wszystko się spodoba i tak dalej :) Wszelkie uwagi kierować w komentarzach. Pomogę :> Nie gryzę :) 
Pamiętajcie o buttonach kochani :) 
Aby pomóc Wam trochę montować szablon w zakładce FAQ wszystko jest, wydaje mi się dobrze opisane. :) 
To do zobaczenia :*
Przyjmę max 4 zamówieniaa :* 
Z poprzedniej notatki zostało mi jedno zamówienie :> 
Nie zapomniałam. Spokojnie :D 

~~~~~~~~~~~~~~

Chcę zmienić szablon na szablownicy. Może jakieś propozycje ? :) 


~***~
EDIT 14.04.2013
21:05

Przyjmę zamówień stosunkowo dużo , lecz nie obiecuję , że wszystkie zrealizuję c;
a więc to będzie tak :
Pastel Monster c;
Leny
Rose Latkowskiej * z poprzedniej notki *
Yeaaah ;3 c;

Odmowy :

Ginny Potter
powód : brak buttonu . 

34 komentarze:

  1. Podoba mi się ten szablon <3
    Bardzo ci dziękuję za wykonanie go <3
    Tylko czy mogła byś pomóc mi z wstawieniem go ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście , jeśli nie zrozumiałaś nic w FAQ :) ~LMKY

      Usuń
  2. Bardzo dziękuje, ale ja chyba prosiłam katy/zakładki na górze, a nie z boku. Mogłabyś to poprawić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem ze prosiłas tylko nie za bardzo cie zrozumiałam :/ jak na górze ? Oczywiście poprawie to ;) tylko jak . W środku ? ;) karty maja być po środku ?

      Usuń
  3. Tak, a i MOGŁABYŚ TAKŻE JESZCZE DODAĆ STARSZE POSTY, NOWSZE POSTY I OKRĄGŁE AVATARY?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym zamówić szablon na bloga: http://pastel-monster.blogspot.com/

    Aktualnie blog jest w beznadziejnym stanie, a wszystkie notki są usunięte, bo liczyłam na to, że sama przeprowadzę jakieś zmiany. Nie wyszło ^ ^'' Taka ze mnie artystka.

    Chciałabym, żeby blog był utrzymany w pastelowych barwach (głównie błękitny, różowy, miętowy...). Ogólnie stylizowany na japoński styl Fairy Kei i Pastel Goth (tumblr ze zdjęciami w tym stylu: http://a-sense-of-beauty.tumblr.com/) Układ jest mi obojętny. Chciałabym, żeby gdzieś znalazł się oczywiście napis "Pastel Monster". Nie chcę, aby wszystko wyglądało na ciężkie i przeładowane. Kolorami też nie musi dawać po oczach. Chcę, aby wszystko do siebie pasowało. Chciałabym coś lekkiego, na co przyjemnie by się spoglądało. Zdjęcia żadnego konkretnego nie mam, więc pozostawię to w rękach autorki. Nie mam też żadnych większych wymagań.

    Wiem, że może nie jest to łatwe do wykonania i może właśnie dlatego do tej pory nie znalazłam nikogo, kto by podjął się wykonania dla mnie tego szablonu.

    kontakt gg: 38040946

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do kolorów jeszcze chciałabym dodać fioletowy i czarne wstawki mile widziane. Chociaż zależy to od ciebie ^ ^

      Usuń
    2. Widocznie czytając regulamin przeoczyłam ten punkt, albo regulamin uległ zmianie(?). Niech mnie kto z błędu wyprowadzi.
      Hasło to: MAGICZNY ŚWIAT

      Usuń
  6. MAGICZNY ŚWIAT
    Cześć ; ) Chciałam złożyć zamówienie na szablon na bloga kochaj-mnie-za-nic.blogspot.com
    Chciałabym aby było w nim zdjęcie przystojnego, uśmiechniętego chłopaka i naburmuszonej modelki patrzącej się na niego. w tle,za nim jakieś pole ze snopkiem słomy ; ) W kolorystyce zdaję się na Ciebie ; ) Będzie mi miło jeżeli zrobisz dla mnie szablon ; )kontakt GG: 41348985
    Pozdrawiam Lena ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Szablon na Fabryka szablonów.
    Kolorystyka może berzowa. Na szablonie może powinno się znajdować piękny krajobraz z wodospadem i dziewczyna patrząca na wodospoad, najlepiej, aby było widać jej tył.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. albo kolorystyka myslę, że będzie pasowało niebiski. A i kiedy będzię mój szablon?

      Usuń
  8. Witam Chciałabym zamówić szablon do mojego nowego bloga http://z-przyjazni-zrodzila-sie-milosc.blogspot.com/
    No to tak:
    MAGICZNY ŚWIAT!
    Chciałabym, aby ten szablon był w takich magicznych pełnych miłości kolorach. Na tym szablonie Harry i Hermiona (z sagi Harry'ego Potter'a) mogą być jak się przytulają itp. Dobrze by było, gdyby był taki opis: Harrmione - Z przyjaźni zrodziła się miłość.
    Mam nadzieję, że spełnisz zamówienie :) . Pozdrawiam i Całuję ;** .
    PS. Tutaj gdybyście postanowili spełnić moje zamówienie (bardzo bym się z tego ucieszyła) podam Wam mój nr GG i e-mail.
    E-mail: klaudia102.1999@interia.pl (najlepiej z tematem "Szablon" , abym mogła wiedzieć czy przyjęliście)
    GG: 13267306

    OdpowiedzUsuń
  9. Hey chciałabym zamówić szablon na nowo założony nietypowy blog http://zwiastuny-na-blogi.blogspot.com/ nie wymagam wiele chciałabym żeby był w ciemnych kolorach i żeby zawierał wiele rzeczy związanych z filmem układ jego obojętny jak zrobisz tak będę się cieszyła zamawiałam z innego kąta już szablon jeden z pierwszych na "wolontariat" (powiem szczerze że cieszy się wielkim podekscytowaniem u nauczycieli) ;p button już dodaję :) Mogłabym prosić o napisanie do mnie na e-mail czy zamówienie zostało przyjęte? najlepiej pod tytułem "szablon" czy coś na niamela5390@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Siemka ^.^ Chciałam zamówić od cb szablon na tego bloga http://errorlove1d.blogspot.com/. Chciała bym, żeby był w ciemno fioletowych kolorach i żeby były tam dwie dziewczyny przed komputerami oraz Louis i Harry. Jeszcze chciała bym, żeby znalazł się tam tytuł "Error Love ?". Resztę zostawiam tobie i twojej wyobraźni. ;p
    PS:. Chciała bym, żeby zakładki były u góry. ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hasło:MAGICZNY ŚWIAT

      PS:. Sorry, ale byłam tak zmęczona, że zapomniałam. ;p

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna ta twoja grafika, na prawdę - zakochałam się! Mam nadzieję,że nie zezłościsz się jak doniosę,że dodałam twojego bloga do mojego katalogu blogów graficznych. Oby nie, hehe ; ) No cóż, pozostaje mi życzyć sukcesów z blogowaniu.

    P.S Na tę moją listę trafiają najlepsi z najlepszych!
    Pozdrawiam, Venice ;* ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Cieszę się bardzo ;3 będę czekała ;3

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym zamówić szablon.
    Z Mary-Kate Olsen jako anorektyczka, Site Models anorektyczki, chude dziewczyny itp. Najlepiej w odcieniach bieli, czerni, szarości - czarno-białe. Będę wdzięczna ♥ Hasło: MAGICZNY ŚWIAT Mam nadzieję, że dobrze napisałam wszystko xd link do bloga: http://to-be-anorexic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym zamówić szablon na bloga kelseylovestory.blogspot.com (dopiero zaczynam go prowadzić, więc nie jest jeszcze w pełni gotowy ;p), jeśli nie sprawiłoby to większego problemu.
      Hasło: MAGICZNY ŚWIAT
      Chciałabym, aby szablon zawierał zdj. dziewczyny-brunetki i Louisa Tomlinsona. Proszę, żeby nie był w ciepłych barwach, raczej takich ciemniejszych, ale broń boże czarnych. Fajnie by było umieścić jakiś cytat - ciężko mi określić temat, więc ci wytłumacze o co mniej więcej chodzi (Chłopak w opowiadaniu cierpi z powodu straty ukochanej i boi się ponownie zakochać w głównej bohaterce). Chciałabym żeby wszystko ze sobą grało, żeby było tajemnicze i takie eleganckie. Ogromnie Ci dziękuje, jeśli zdołasz wykonać moje zamówienie.

      Usuń
  16. Mam pytanie :D Jestem w kolejce ostatnia chyba bo z tego co widzę pod tą notką :D A Jeżeli znalazłabym jakiś szablon który by pasował mogłabym go ustawić dopóki nie będę miała od was wykonanego? Jak tylko mi zrobicie wstawiam od was :D Button zostaje nadal wasz tyle że pod nazwą "oczekuję" Czy to nie byłby dla was problem? Pytam, ponieważ blog ładnie ruszył a ten szablon jaki mam standardowy jest taki byle jaki i ledwo widać co na nim się znajduję jeżeli nie to nie ma problemu poczekam :)
    link do tego bloga -----> zwiastuny-na-blogi-blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma problemu . Wszystko rozumiem ;) Oby tylko button był c ;

      Usuń
  17. Zacznę od: Magiczny świat! :D
    Chciałabym złożyć zamówienie na szablon na mojego nowego bloga http://all-went-well.blogspot.com/ :)
    Chciałabym na nim umieścić Taylor Momsen oraz Harry'ego Stylesa, jakieś uśmiechnięte zdjęcia. Dobrze byłoby, gdyby odcienie szarego i brzoskwiniowego koloru współgrały ze sobą w tle :) Gdzieś w tle niech będzie cytat: "Dusza nie znałaby tęczy, gdyby oczy nie znały łez..." oraz nazwa bloga, czyli All Went Well...
    Bardzo dziękuje, jeśli uda ci się zrealizować moje zamówienie :) xX

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zamówień nie przyjmuje jak narazie . Pod kolejną notką będzie można c;

      Usuń
  18. Cześć :)
    Organizuję pewną akcję/konkurs na najaktywniejszy blog tygodnia. Więcej możesz przeczytać tu: http://katalog-grafikow.blogspot.com/2013/05/konkurs.html

    Byłabym bardzo wdzięczna gdyby twój blog się zgłosił. To świetna zabawa :) Pozdrawiam i zapraszam.

    Venice ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiedy będzie następna notka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzisiaj, ewentualnie jutro . ; ) Przepraszam, że tak długo nic nie pisałam, ale o tym już napiszę w notce c;

      Usuń
  20. Kiedy będzie można , zamawiać ? ;c

    OdpowiedzUsuń
  21. Błagam zróbcie szablon z Troian Bellisario! Ona jest śliczna! *.*

    OdpowiedzUsuń