środa, 13 marca 2013

{ 7 - 8 } Can't you see me .

Przychodzę dzisiaj z dwoma zamówieniami :)
 Ogólnie postanowiłam , że wybierać nie będę zamówień  , tylko zamówienia będę " sortować "  , bo jeśli wiem , że mi nie wyjdzie to szczerze to napiszę :) 

A więc najpierw zamównienie dla pg.kotuń 

(klick)


Szczerze ? Podoba mi się ten szablon . Nie wiem do czego miałabym się przyczepić . Może do tego , że to serce nie za bardzo tu pasuje , ale chyba jest ok :) Jak to cherry go opisała : melencholijny . 

 Zamówienie dla K. z zamówień z LOG . 

(klick)


A więc tak . Szablon mam wykonany już od baaardzo dawna , ale na logu po prostu nie wyszło . Nie będę już o tym pisać , chcę zapomnieć i tyle :) 
Po raz pierwszy zrobiłam szablon w tym stylu . 

To tyle . Kolejne zamówienia wstawię jakoś w week . :* 
Mam tyle nauki , że można eksplodować : / 

7 komentarzy:

  1. wszysto super ale nie moge go wstawic wyskawuje blad ze cos jest zle sformulowane ;/ -pg.Kotun

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak się upewnię, moje zamówienie zostało przyjęte? ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. szablon przerósł moje oczekiwania!
    jest nieziemski!
    dziękuję!!

    OdpowiedzUsuń
  4. szablony sa śliczne mogłabyś dla mnie zrobić na nowego bloga ?
    główną bohaterką jest Victoria Justice i Danielle Peazer. Akcja dzieje sie w Londynie są tancerkami ich naj znjaomymi sa (Miley Curus Diuglas Booth i Austin Butler lub Franciso Lachowski (mozesz wybrać) no i oczywiście 1D tło moze być np. Big Ben z lonydnu itp.
    Jakieś napisy wszystko do wyboru
    Jak zrobisz tak będzie <3 Byłąmbym bardzo wdzięczna :)
    Top
    Dou

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaram się twoimi szablonami *____*
    Idealne , piękne pomysłowe i fogulee <3 / kuken

    OdpowiedzUsuń
  6. tak chcę się upewnić czy zamówienie zostało przyjęte ? :)
    co do przyjaciele tej "Vici" to moze także być Steven McQueen chyba najlepiej pasuje :)
    <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękujemy za śliczny szablon! Całe PG w Kotuniu jest Ci wdzięczne. Tworzysz piękne szablony, a nasz podobał się i uczniom i nauczycielom ;)
    Pozdrawiamy! :)

    OdpowiedzUsuń